Tom Clancy's H.A.W.X 2

Tom Clancy's H.A.W.X 2

شـکـارچـیـان آسـمـان
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Tom Clancy's H.A.W.X. 2 یک شبیه ساز پرواز جنگی به سبک آرکید است که توسط Ubisoft Bucharest توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی دنباله بازی Tom Clancy's H.A.W.X است که در سال 2009 منتشر شد. این بازی در 3 سپتامبر 2010 برای ایکس باکس 360 و نسخه پلی استیشن 3 یک هفته بعد در 10 سپتامبر منتشر شد. نسخه های Microsoft Windows و Wii بازی در تاریخ 12 نوامبر همان سال انتشار یافتند.

 

این بازی دارای یک کمپین داستانی است که می تواند به تنهایی یا با همکاری سه بازیکن دیگر بازی کند. شما اغلب کنترل سرگرد Alex Hunter، خلبانی از اسکادران (HAWX) را در دست دارید، اما می‌توانید یک یا دو ماموریت را به عنوان خلبانان دیگر، از جمله کاپیتان دیمیتری ایوانوویچ سوکوف از نیروی هوایی روسیه وستوان کالین مونرو از نیروی هوایی روسیه انجام دهید. نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا و سرهنگ دیوید کرنشاو از اسکادران HAWX. در اکثر ماموریت‌ها، بازیکن خلبان یک هواپیمای جنگی است، اما گاهی اوقات، بازیکن می‌تواند یک وسیله هوایی بدون سرنشین (UAV) را از راه دور کنترل کند. همچنین در یک ماموریت، بازیکن نقش یک اپراتور اسلحه در AC-130 Spooky را بر عهده می‌گیرد.

 

تجربه گیم پلی بازی به طور قابل توجهی نسبت به بازی قبلی تغییر کرده است. برخلاف بازی قبلی، دیگر گزینه ای از هواپیما یا بارگیری سلاح برای ماموریت های داستانی به بازیکن داده نمی شود. علاوه بر این، بازیکن نقش یک wingman را در حین پرواز به عنوان بخشی از یک پرواز بر عهده می گیرد، برخلاف رهبر پرواز. بنابراین، دیگر نمی توان به سایر wingmen ها دستور داد.

 

سلاح‌های جدید شامل موشک‌های ایستاده، موشک‌های دقیق و بمب‌های دقیق هستند که همگی انواعی از سلاح‌های هدایت شونده توسط اپراتور با تفاوت‌های جزئی هستند. موشک‌های Joint Strike، موشک‌های ضدهوایی و زمینی که در تمامی هواپیماها و پیکربندی‌های بازی قبلی موجود بودند، دیگر در کمپین داستانی موجود نیستند و در حالت‌های دیگر آسیب و برد آن‌ها کاهش می‌یابد. موشک های ضد اهداف زمینی چند هدفه دیگر در دسترس نیستند. برای جلوگیری بیشتر بازیکن از استفاده از موشک های هدایت شونده، برخی از هواپیماهای دشمن به طور مداوم تعداد بی پایانی از flares ها را پخش می کنند که دراین صورت نمی توان آنها را هدف موشک قرار داد و تیربار تنها گزینه برای از بین بردن آنها خواهد بود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 3.00GHz | AMD Athlon 64 3000+ Intel Core2 Duo E4300 @ 1.80GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6800 (128MB) / AMD Radeon X1600 (128MB) NVIDIA GeForce 8400 GS (512MB) / AMD Radeon X1600 Pro (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 9 GB

Tom Clancy's H.A.W.X 2

12/11/2010
Ubisoft
Ubisoft
+12
حجم دانلود: 4.88 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱
۵ | ۱

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

علی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ گزارش

بازی بالا میاد ولی وقتی میخوای تک نفره بازی کنی بعد چند ثانیه میپره رو منو اصلی.
چه نسخه دایرکت ایکس 9 چه 11.
همین مشکل رو تمامی نسخه‌های skidrow و tinyiso هم داره.
خواهشا اگر راه حلی داره زود بگین چون بعضی‌ها اجرا کردن ولی راه حل نگفتن

پاسخ اپراتور (۱۳ فروردین ۱۴۰۳)
سلام رو اورجینالشم این مشکل هستش
تنها راه حلی که دادن اینه که برید تو Option - Control Layout
اونجا بذارید رو موس و کیبورد و Apply کنید
و راه حل دوم هم اینه که بذارید تو فایروال
پاسخ علی (۱۶ فروردین ۱۴۰۳)
انجام دادم حل نشد.
پاسخ اپراتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)
تنها راهی که گفته بودن همین بود
ارسال پاسخ
1