Stray

Stray

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

Stray یک بازی ماجراجویی در سال 2022 است که توسط BlueTwelve Studio توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. داستان گربه ولگردی را دنبال می کند که در شهری محصور شده با ربات ها، ماشین ها و باکتری های جهش یافته زندگی می کند و با کمک یک پهباد سرنشین به نام B-12 قصد بازگشت به سطح را دارد. بازی از دید سوم شخص ارائه می شود. بازیکن با جهش از روی پلتفرم‌ها و بالا رفتن از موانع، دنیای بازی را طی می‌کند و می‌تواند برای باز کردن مسیرهای جدید با محیط تعامل داشته باشد. با استفاده از B-12، آنها می توانند اقلامی را که در سرتاسر جهان یافت می شوند ذخیره کنند و برای حل معماها به فناوری ها نفوذ کنند. در طول بازی، بازیکن باید از زورک‌ها و نگهبان‌ها که قصد کشتن آن‌ها را دارند دوری کند.

 

توسعه در سال 2015 توسط بنیانگذاران BlueTwelve Studio، Koola و Viv آغاز شد، که می خواستند پس از کار در Ubisoft Montpellier یک پروژه مستقل را دنبال کنند. آنها با Annapurna Interactive برای انتشار بازی شریک شدند. زیبایی شناسی Stray تحت تأثیر شهر کولون دیواری قرار گرفت، که توسعه دهندگان احساس کردند می تواند توسط یک گربه به درستی مورد بررسی قرار گیرد. گیم پلی بازی از گربه های توسعه دهندگان، مورتاگ و ریگز الهام گرفته شده بود و تیم برای تحقیق، تصاویر و ویدئوهای گربه ها را مورد مطالعه قرار داد. آنها دریافتند که بازی به عنوان یک گربه منجر به فرصت های طراحی سطح جالبی می شود، اگرچه در ایجاد تعادل در طراحی و گیم پلی با چالش هایی مواجه شدند. تصمیم به پر کردن جهان با شخصیت‌های رباتی بیشتر بر روایت و داستان تأثیر گذاشت.

 

Stray در سال 2020 رونمایی شده بود و پس از مدتی تاخیر، در 19 جولای 2022 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ویندوز منتشر شد. به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد، با تمجید از طراحی هنری، گیم پلی گربه، روایت، امتیاز اصلی و عناصر پلتفرمینگ. این بازی در The Game Awards، Game Developers Choice Awards و Golden Joystick جوایز دریافت کرد و در فهرست‌های آخر سال چندین نشریه ظاهر شد.

 

Stray یک بازی ماجراجویی سوم شخص است. بازیکن یک گربه ولگرد را کنترل می کند، از روی سکوها می پرد و از موانع بالا می رود و می تواند با تعامل با محیط، مسیرهای جدیدی را باز کند، مانند بالا رفتن از سطل، واژگونی قوطی های رنگ، کار با ماشین خودکار، و پنجه زدن به اشیا. آنها برای پیشبرد روایت معماها را حل می کنند که اغلب شامل موانع متحرک می شود. فعالیت‌های اختیاری شامل خوابیدن، میو کردن، و نوازش کردن با شخصیت‌های غیربازیکن است که اغلب آنها پاسخی را برمی‌انگیزد. برخی از سطوح دارای عناصر جهان باز هستند که به بازیکن اجازه می دهد تا آزادانه در محیط بازی پرسه بزند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD FX-6350 Six-Core Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz | AMD Ryzen 5 2600
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 Ti (2GB) / AMD Radeon R7 360 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB) / AMD Radeon R9 290X (3GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 10 GB

Stray

19/07/2022
BlueTwelve Studio
+7
حجم دانلود: 5.98 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۶
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amirtb نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ گزارش

خیلی عالی

ارسال پاسخ
ابوالفضل کرمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ گزارش

روی موبایل اجرا میشه

پاسخ اپراتور (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
mershad نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ گزارش

سلام فارسی ساز اینو دارید؟

پاسخ اپراتور (۸ مرداد ۱۴۰۳)
سلام تو قسمت زیرنویس هست
ارسال پاسخ
hadisedghiazar نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ گزارش

آقا عالی 🐈🐈

ارسال پاسخ
1
alirezaf123 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ گزارش

سلالم برا من وقتی100 درصد پر میشه دیگه نماید میگه تاپایان درحال پدازش

پاسخ اپراتور (۲۸ شهریور ۱۴۰۲)
سلام لطفا به تلگرام پیام بدید تا مشکل رو حل کنن gbaz_support
ارسال پاسخ
مبین م نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ گزارش

عالی

ارسال پاسخ
آیدین حقیقی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ گزارش

story line besyar jazab. vali ravesh hale masaale mitnest tanavoe bishtari dashte bashe.

ارسال پاسخ
1