سلام من بازی رو نصب کردم اما وقتی روی play میزنم یه اروری میده ، directx 12 رو هم نصب کردم و اکسترکتش کردم، ایا لازمه کار دیگه ای کنم تا directx ام عمل کنه؟
پاسخ اپراتور (۲۶ فروردین ۱۴۰۵)
سلام این ارور از گرافیکه نرم افزار نیست که نصب کنید باید گرافیک ساپورت کنه
پس از ورود شماره موبایل یا پست الکترونیکی، کد برای شما ارسال میشود.
ما یک پیامک حاوی کد بازیابی ۵ رقمی برای شما ارسال کردیم که تا لحظاتی دیگر به دست شما میرسد.
لطفا کد تائید را وارد نمایید و یک رمز جدید برای خود انتخاب نمایید.
سلام وقت بخیر
بازی رو دانلود کردم اما همهی مراحلش باز نیست و get access میزنه
سلام من بازی رو نصب کردم اما وقتی روی play میزنم یه اروری میده ، directx 12 رو هم نصب کردم و اکسترکتش کردم، ایا لازمه کار دیگه ای کنم تا directx ام عمل کنه؟