پاندای کونگ‌فو کار نمایش افسانه‌ای

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends

بازی پاندای کونگ فو کار نمایش افسانه‌ای بازی‌ای در سبک اکشن میباشد که در سال 2016 توسط Vicious Cycle Software ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی هیچ‌گونه داستانی ندارد و این‌ یک عنوان مبارزه‌‌ای است. هرکدام از شخصیت‌‌ها دارای ویژگی مخصوص به خود است. تنها یک حریف پیش رویتان قرار نمیگیرد و شما همزمان باید حواستان به دشمنان متفاوت باشد. شما میتوانید از آیتم‌های مخصوصی استفاده کنید و اجسام را پرتاب کنید. شما یک شخصیت را انتخاب می‌کنید و سپس در مسابقاتی پشت سر هم شرکت میکنید تا اینکه به آخر برسید. این بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود.


دانلود بازی پاندا کونگ فو کار Showdown of Legendary Legends


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7 Windows 7
پردازنده 2.0Ghz Dual core CPU (any Core 2 Duo or AMD X2 or better) Any Quad-core Intel or AMD Processor
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک 512MB Video Card using Shader Model 3 or higher (Performance equivalent to an AMD Radeon 4350 or NVIDIA GeForce 7900) 1 GB Video Card using Shader Model 3 or higher (Performance equivalent to an NVIDIA 9800 or better)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 6 GB

پاندای کونگ‌فو کار نمایش افسانه‌ای

06/01/2016
Vicious Cycle Software
Little Orbit
+7
حجم دانلود: 3.55 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄