LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight

LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight

بازگشت شوالیه‌ی تاریکی ساخته شده از لگو
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

نسخه ELamigos(voices38)



درباره بازی

بازی کامپیوتر LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight شما را در نقش شوالیه تاریکی قرار می‌دهد که باید برخیزید و در یک داستان اساسی که مربوط به‌بتمن بوده حضور پیدا کنید. ماجراجویی‌های جسورانه خود را آغاز کنید و در نبردهای اکشن و نفس‌گیر به‌دنبال برقراری عدالت در شهر گاتهام باشید. دنیای آزاد و لگو مانند بازی می‌تواند تجربه‌ای عالی از سرگرمی را برای شما به‌همراه داشته باشد که در ادامه به‌بررسی آن خواهیم پرداخت. 

بازی لگو بتمن: میراث شوالیه تاریکی، دنیای فانتزی و جذابی را به‌نمایش می‌گذارد. این بازی با الهام گرفتن از سری قبلی بازی‌های بتمن و تلفیق آن با جهان لگو، محصولی مهیج در عصر حاضر به‌شمار می‌آید. بتمن به‌اندازه‌ای در عرصه سینما و دنیای گیم مشهور شده که اکنون توسعه‌دهندگان تصمیم به‌ساخت سری لگوی آن گرفته‌اند. در این نسخه از بازی نیز روی نکاتی از سیر تکامل شخصیت بتمن تمرکز شده است تا جایی که به‌یک شوالیه تاریکی در شهر خود تبدیل شوید. این بازی برای حفظ هیجانات داستانی خود، مسیرهای متعددی برای چندین پایان هیجان‌انگیز طراحی نموده تا کاربر با توجه به‌تصمیمات خود بتواند داستان را بر اساس ذهنیت و آن‌گونه که دوست دارد داستان خود را پیش ببرد و به‌پایان برساند.

نکته‌‌ی جذاب اینجاست که TT Games تلاش کرده ساختار همیشگی بازی‌های لگویی را حفظ کند، اما همزمان فضای داستانی را جدی‌تر و حماسی‌تر جلو ببرد. نتیجه، تجربه‌ای شده که هم حس شوخ‌طبعی همیشگی لگو را دارد و هم حال‌وهوای تیره و قهرمانانه‌‌ی دنیای بتمن را منتقل می‌کند. حضور شخصیت‌هایی مثل جیم گوردون، کت‌وومن، رابین، نایت‌وینگ و بت‌گرل باعث می‌شود داستان فقط درباره‌‌ی خود بتمن نباشد، بلکه درباره‌‌ی شکل‌گیری خانواده‌‌ی او و اتحاد شخصیت‌هایی باشد که قرار است در برابر تاریکی گاتهام بایستند. 



برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر  اینجا کلیک کنید

برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید

برای دانلود بازی با لینک مستقیم  اینجا  را کلیک کنید

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-10600K @ 4.10GHz | AMD Ryzen 5 1600 Intel Core i7-12700 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 7 5800X
حافظه 16 GB 16 GB
گرافیک GeForce GTX 1050 TI (4GB) | Radeon RX 6400 (4GB) GeForce RTX 2070 SUPER (8GB) | Radeon RX 6650 XT (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 50 GB
متفرقه SSD Required

LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight

24/05/2026
TT Games
+7
حجم دانلود: 37.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۳
۵ | ۳.۸

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amirkio نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۹ گزارش

بازیو که باز میکنم اولش که میخوای چنتا گزینه انتخواب کنی زبانو تنزیماتو اینا یدفه موس گیر میکنه کلا یا باید ری استارت کنم یا هنگ میکنه لطفا سری‌تر راهنمایی کنید با تشکر از تیم خوبتون

ارسال پاسخ
behradkaz نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۶ گزارش

سلام . چرا وقتی وارد این بازی میشم دکای کارت گرافیکم به شدت بالا میره جوری که بعد از چند دقیقه صفحه سیاه میشه و مجبور میشم ریستارت کنم ؟

مشخصات :
rtx 5060ti
32gb ram
i5 14400

ارسال پاسخ
1 1
mhmmir نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۱ گزارش

چطوری باید دونفره بازی کرد ؟ دکمه یا تنظیمات خاصی داره ؟ من نتونستم

ارسال پاسخ
Aizen_otaku نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۹ گزارش

سلام مشخصات :
rtx3080
ram16 d5
i5 12400 f
برای بالا‌ترین گرافیک cpu اذیت میکنه؟

ارسال پاسخ
gabirab نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۶ گزارش

سلام پشتیبانی از دسته کی میاید؟

ارسال پاسخ
metyshadow نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۴ گزارش

ببخشید فارسی ساز بخرم بریزم رو بازی میاره؟

پاسخ اپراتور (۱۴ خرداد ۱۴۰۵)
سلام بازی کلا یه کرک بیشتر نداره باید بیاد
ارسال پاسخ
dethler نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۰ گزارش

وقتی وارد بازی میشم کلا همه چی سیاه سفیده

ارسال پاسخ
1
ممد ممدی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۸ گزارش

عالی بود و بدون مشکل اجرا شد❤️ لطفا بازی first light 007 رو قرار بدید🙏

ارسال پاسخ
5
Alireza.Rajabipour نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۷ گزارش

روی سیستم با مشخصات rtx30 50/ram16/i5 بدون لگ اجرا میشه؟

ارسال پاسخ
1 1
estripel نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۷ گزارش

عالیه

ارسال پاسخ
Alizr_gbaz نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۷ گزارش

با سیستم جدا میشه دو نفره بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۷ خرداد ۱۴۰۵)
سلام خیر
ارسال پاسخ
pashesiah نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۶ گزارش

من بازی داره مرحله نصبشو انجام میده تا نود و نه درصد میره بعد متوقف میشه و میزنه در انتظار فرمان دانلود وقتی هم فرمان دانلود رو میدم باز از صفر شروع به نصب می‌کنه سه چهار بار امتحان کردم همینطوری شد ولی وقتی میرم تو فولدر بازی میشه ازاونجا بازی رو بدون مشکل بازی به مشکل نمی‌خوره اگه همینطوری بازی کنم؟

پاسخ اپراتور (۶ خرداد ۱۴۰۵)
سلام یریدتو پوشه بازی پوشه gbaz رو از داخلش پاک کنید یعد برید تو _temp از داخلش همه چیز پاک کنید به جز پارت های rar اشتباه پاک نکنید پارت های rar باقی بمونن بزنید ادلمه دانلود
ارسال پاسخ
حسین فروغی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۳ گزارش

این کرک ویس 38 است؟ آیا نیاز به انجام تنظیمات خاصی دارد یا خیر؟

ارسال پاسخ
امیرمحمد علی دادی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۳ گزارش

عالیییییییییی
خیلی ممنون از جی‌باز

ارسال پاسخ
فربد م نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۳ گزارش

Gbaz on top🔥🔥🔥🔥

ارسال پاسخ
sm_mahbod نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۳ گزارش

میشه دو نفره بازی کرد؟

پاسخ علیرضا نوری (۳ خرداد ۱۴۰۵)
آره میشه ،حالت CO_OP دونفره رو داره
ارسال پاسخ
1
Amir4031 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۳ گزارش

دمتون گرم خیلی سریع آوردید خیلی خفنید مرسی از این سرعت 🔥🔥🔥

ارسال پاسخ
1