لگو هابیت

Lego The Hobbit

۱۰ | ۷.۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره LEGO The Hobbit

بازی لگو هابیت عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی می‌باشد که توسط استودیو بازی‌سازی Warner Bros ساخته و منتشر شده است. بازی دقیقاً مشابه دو فیلم سینمایی ساخته‌شده و آن حس طنز و بامزه‌‌ای که سری بازی‌های Lego به آن معروف است را نیز در بازی گنجانده‌‌اند. زندگی Bilbo Bagins در دهکده شایر آرامش خاصی دارد و او مشغول کارهای روزانه خود است که سروکله جادوگری خاکستری به نام گندالف و گروه همراهش پیدا می‌شوند و او را به ماجراجویی پرمخاطره می‌برند و هدف اینجا باز پس‌‌گیری تاج‌ و تخت تورین از اژدهایی عظیم است. دیالوگ‌های بازی دقیقاً از فیلم اصلی گرفته‌شده‌اند و صداپیشه‌های معروفی نیز در روند تولید شرکت کردند. این بازی چندین ویژگی از بازی‌های قبلی را نشان می‌دهد، از جمله ویژگی که در آن کاربر باید مواد خاصی را برای ساخت یک شی بزرگ لگو پیدا کند. هنگامی که پلیر مواد صحیح را انتخاب و وارد میکند، صفحه‌ای نمایش داده میشود که در آن دستگاه لگو ساخته شده است.


دانلود بازی لگو هابیت


ویژگی‌های LEGO The Hobbit

  • دیالوگ‌ها دقیقا همانند فیلم هستند
  • ویژگی‌هایی از سری قبلی لگو نیز وجود دارد
  • محیط سرگرم کننده و رنگی لگو


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری LEGO The Hobbit رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

 

پیشنهاد

اگر به این سبک از بازی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم عناوین زیر را تجربه کنید

LEGO The Lord of the Rings - Lego Star Wars The Force Awakens

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows®XP SP3, Windows Vista/7/8 with latest service packs and updates installed Windows XP/Vista/7/8
پردازنده AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ (2*2000 Mhz) or similar Intel CPU, such as Intel Pentium Dual Core E2180 (2*2000 Mhz) AMD or Intel Quad Core running at 4*2600 Mhz
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7600 GS or ATI Radeon X1950 Pro or better NVIDIA GeForce GTX 480 or ATI Radeon HD 5850 or better
DirectX Version 10 Version 11
ذخیره‌سازی 10 GB

لگو هابیت

10/04/2014
Traveller's Tales
+7
حجم دانلود: 7.3 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄