برشته 2

Overcooked 2

۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره بازی Overcooked 2

بازی برشته 2 یا اوورکوکد 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Ghost Town Games با همکاری Team 17 Digital توسعه یافته و در آگوست 2018 برای PC منتشر شده است. اگر عاشق آشپزی و رستوران باشید عاشق این بازی خواهید شد. در بازی  Overcooked 2شما مدیریت یک رستوران را به همراه دوستانتان بر عهده‌ دارید و باید از پس چالش‌‌های مدیریتی آن بربیایید و البته در کنار جدیت و بامزگی نیز جلوه‌‌ای دلنشین به آن بخشیده است که مدیریت یک رستوران را بسیار هیجان‌‌انگیز و جالب می‌کند.

 

با کمک یکدیگر رستورانتان را راه بی‌اندازید

شما به همراه دستیارانتان به سرتاسر جهان سفر میکنید و غذاهای مختلفی را سرو خواهید کرد. هر مرحله از بازی شامل خرد کردن، مخلوط پخت و البته تحویل غذا است. در نگاه اول همه‌ی این عملیات ساده بنظر میرسند اما با وارد شدن به بازی و تجربه‌ی آن متوجه میشوید که آنقدری که بنظر میرسید ساده نیست و سرعت عمل بالا و تمرکز بسیاری میخواهد. شما در بازی اوورکوکد باید وظایف را تقسیم کنید. یکی مسئول شستن ظرف‌ها ، یکی تحویل سفارش و یکی مسئول پخت و خرد کردن. حواستان باشد که اگر غذا را بسوزانید مجبورید آن را دور بریزید و از نو سفارش را آماده کنید که این پروسه زمان زیادی از شما میگیرد. هر چه سریعتر سفارشات را انجام دهید سفارشات بیشتری تحویل میگیرید و کمبوی بهتری میتوان ساخت.

 

Overcooked 2


سرعت عمل نقش مهمی در این بازی دارد

در این بازی سرعت و هیجان حرف اول را میزنند. امکان دارد آشپزخانه شما آتیش بگیرد، غذا بسوزد و حتی سفارش به علت تاخیر کنسل شود. مراحل مختلف این بازی بی نظیر است. به طور مثال شما روی یک بالن هستید و دستیارتان روی یک بالن دیگر که به هم دسترسی ندارید. باید وسایل را برای یکدیگر پرت کنید تا هرکدام وظایف خود را انجام دهد. اگر این بازی را با دوستانتان بازی کنید بسیار جذاب و خنده دارتر از حالت عادی به نظر میرسد.

 

جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Overcooked 2 رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین.تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 64bit Windows 7 64bit
پردازنده Intel i3-2100 / AMD A8-5600k Intel i5-650 / AMD A10-5800K
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570 Nvidia GeForce GTX 650 / Radeon HD 7510
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 8 GB

برشته 2

07/08/2018
Ghost Town Games Ltd
Team17
+7
حجم دانلود: 6.32 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

adnann نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ گزارش

سلام دستم به صورت بلوتوثی وصله ولی حرکت نمیکنه دستم برای PS4 هست

ارسال پاسخ