زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی Biomutant با زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 5/10


درباره بازی Biomutant

بایومیوتنت عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی است که تا حدودی در ساخت آن از المان‌های سبک نقش آفرینی نیز استفاده شده. زاویه دوربین بازی به صورت سوم شخص بوده و تنها در حالت تک نفره داستانی قابل انجام است. این بازی در سال 2021 ساخته و تاکنون برای تمامی کنسول‌های اصلی نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شده. این بازی می‌تواند در نگاه اول و به صورت کلی یادآور عناوینی همچون Rachet and Clanck باشد. یعنی جهانی که به تصویر می‌کشد همانطور خیالی و فانتزی جلوه می‌کند. با این حال کمی جدیت بیشتری در این عنوان دیده میشود. محیط بازی را غالبا رنگ‌های شاد تشکیل داده‌اند. از آنجا که بازی برای کنسول‌های نسل نهم نیز منتشر شده، همانطور که انتظار دارید کیفیت گرافیکی و فنی نسبتا بالایی دارد. با این حال ممکن است گاها با ایرادات فنی جزئی نیز رو به رو شوید. اما در کل فضاسازی بازی کاملا در جهت القای حس خیالی و جو تخیلی بازی بوده و به درستی نیز برای این هدف طراحی شده است.


دانلود بازی بایومیوتنت برای PC


در ابتدای بازی شما می‌توانید شخصیت خود را آنطور که دوست دارید بسازید. می‌توانید او را درشت اندام و قوی طراحی کنید و یا تنها قابلیت‌هایی برای او در نظر بگیرید که در نبرد سرعت و فرزی بیشتری داشته باشد. البته تمامی این تغییرات هم بر ظاهر شخصیت تاثیر میگذارد و هم قابلیت‌های او را تغییر میدهد. سلاح‌های بازی نیز چه سرد و چه گرم همگی قابلیت تغییر و ارتقا دارند و شما می‌توانید با پیشروی در بازی آن‌ها را از هر لحاظ چه ظاهری و چه قدرت ارتقا دهید. تغییرات اعمال شده روی تجهیزاتتان در میدان نبرد نمایان میشود که چطور می‌توانید مقابل دشمنان مختلف بجنگید.


گیم‌پلی بازی Biomutant

گیم‌پلی بازی خصوصا در بخش مبارزات بسیار سریع و پر جنب و جوش است. شما دائما باید حملات دشمنان را دفع کنید و یا جا خالی بدهید و در مقابل نیز استراتژی مناسبی برای حمله به آن‌ها داشته باشید. حملات و ضربات شما می‌تواند ترکیبی از سلاح گرم و تیراندازی و استفاده از سلاح سرد مثل شمشیر و یا هر چیز دیگری باشد. ممکن است در ابتدا کمی سخت بتوانید با مبارزات بازی کنار بیایید اما پس از مدتی برایتان عادی و لذت بخش خواهد شد. دشمنان بازی در اندازه‌ها، انواع و با قابلیت‌های مختلف و متنوعی طراحی شده‌اند که مقابله با آن‌ها گاها ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Biomutant با زیرنویس فارسی رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید.آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین.تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید

بایومیوتنت با زیرنویس فارسی

25/05/2021
حجم دانلود: 9.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

fantom نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ گزارش

من بازی رو نصب کردم چطور باید زیر نویس فعال کنم

پاسخ اپراتور (۱۹ اسفند ۱۴۰۲)
سلام بازی به همراه زیرنویس هست.
ارسال پاسخ