سفر به یومی با زیرنویس فارسی

Trek to Yomi.Farsi

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی Trek to Yomi زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 5/10


درباره بازی Trek to Yomi

بازی Trek to Yomi یک اکشن و ماجراجویی است که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است. این بازی برای ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S در ماه می 2022 منتشر شد و پس از آن در ژانویه 2023 برای نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی در دوره Edo در ژاپن فئودال اتفاق می‌افتد و داستان یک شمشیرزن جوان را دنبال می‌کند. این شمشیرزن جوان هیروکی نام دارد و زمانی که روستای زادگاهش سوزانده میشود، شروع به انتقام گیری از عاملین این سانحه میکند و او را به سمت یومی، دنیای اموات ژاپن و رویارویی با شرارت‌های گذشته‌اش هدایت میکند.

Trek to Yomi

سبک مبارزه و حملات

در بازی سفر به یومی دو حالت برای حمله وجود دارد. حملات سبک سریع اما ضعیف و حملات سنگین آهسته اما قوی. یک دفاع به موقع، گارد دشمن را میشکند و به بازیکنان فرصتی برای ضدحمله میدهد. حملات در اصطلاح Melee را میتوان با حرکات جهت دار برای اقداماتی مانند راندن شمشیر به جلو یا چرخش ماهرانه برای غافلگیر کردن دشمنانی که از پشت حمله میکنند ترکیب کرد. بازیکنان باید مواضع رزمی حریفان خود را مشاهده کنند و مطابق با آن واکنش نشان دهند. به عنوان مثال، اگر حریف آماده است تا با نگه داشتن شمشیر خود به صورت افقی مانع از حمله بازیکن شود، بازیکن باید با رانش به جلو به دشمن ضربه بزند. شخصیت بازیکن در درجه اول با یک کاتانا مبارزه میکند. سلاح‌های جدید مانند Ozutsu - Bo-Shurikens و سلاح‌های دوربرد مانند تیر و کمان قفل هستند و با پیشرفت بازیکن در بازی باز میشوند. این بازی دارای Boss‌ها، موجودات اساطیری و دیگر عناصر ماوراء طبیعی است. بازیکن همچنین میتواند گهگاه از خطرات محیطی مختلف برای کشتن حریفان خود استفاده کند و به طور کلی از مبارزه مستقیم اجتناب کند.


دانلود بازی Trek to Yomi رایگان برای کامپیوتر

گیم‌پلی بازی Trek to Yomi

گیم‌پلی به طور منظم بین اکتشاف آزاد و جلسات مبارزه با اسکرول جانبی که از یک دوربین ثابت استفاده میکنند، متناوب میشود. در حالی که بازی عمدتاً یک تجربه خطی است، جهان آن دارای مناطق مخفی است که بازیکنان میتوانند ارتقاء سلامت و استقامت اضافی، و همچنین ابزارها و سلاح‌های جایزه را پیدا کنند. مکان‌هایی در بازی وجود دارد که ورود به آن‌ها سلامت و استقامت بازیکن را دوباره پر می‌کند. هر یک از این محل‌ها تنها یک بار میتواند در یک بازی استفاده شود. بازیکن همچنین ممکن است با شخصیت‌های دوستانه و غیرقابل بازی روبرو شود که ممکن است به آن‌ها سرنخ‌هایی بدهد که کجا باید بروند. در حالی که بازی به گونه‌ای طراحی شده است که یک تجربه چالش برانگیز باشد، اما دارای یک حالت سینمایی است که سطح دشواری بازی را کاهش می‌دهد. هنگامی که بازیکن یک بار بازی را کامل کرد، یک درجه‌ی سختی جدید را باز میکند که در آن شخصیت بازیکن بلافاصله پس از ضربه خوردن میمیرد.

سفر به یومی با زیرنویس فارسی

05/05/2022
حجم دانلود: 8.79 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۳

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

dfcfffffffgh نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ گزارش

چگونه وقتی حرکات را گفت رد کنیم

ارسال پاسخ
armanASP نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ گزارش

بسیار بازی جذاب و پر مفهومی بود . راه‌های بسیار حساس جلوتون میزاره. ارزش داره تجربه کنید

ارسال پاسخ