خاطرات روشن با زیرنویس فارسی

Bright Memory Infinite.Farsi

عنوانی بزرگ از یک تـیـم کوچک
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی Bright Memory Infinite زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 5/10



درباره بازی Bright Memory: Infinite

بازی Bright Memory: Infinite از آن دسته بازی‌هاست که در نگاه اول هر کسی تصور می‌کند با بودجه‌ای هنگفت و به دست استودیویی مشهور ساخته شده. اما پروژه‌ی ساخت این بازی تیراندازی اول شخص در واقع توسط یک تیم بسیار کوچک کلید زده شده و در سال 2021 نسخه‌ی کاملتری از آن منتشر شده است. بازی جوی تخیلی دارد و اکشن نسبتا خشونت آمیزی را به تصویر می‌کشد.

 

سبک و پلتفرم

برایت مموری اینفینیت عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است که سال 2021 منتشر شده. پروژه‌ی اصلی ساخت این بازی در واقع در سال 2019 آغاز شده و روند ساخت آن تنها توسط یک نفر آغاز شد و به مرور تیم تولید بازی گسترش پیدا کرد. این بازی به دلیل کیفیت بالای ساخت‌اش توجه بسیاری را پس از انتشار به خود جلب کرده بود؛ تا جایی که بسیاری حتی باور نمیکردند بازی به این زیبایی و کیفیت ساخته‌ی تیم به این کوچکی باشد. این بازی تاکنون برای تمامی کنسول‌های اصلی نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شده و تنها به صورت تک نفره و در بخش داستانی قابل انجام است.


دانلود بازی Bright Memory Infinite با زیرنویس فارسی


گرافیک و طراحی

گرافیک بازی در یک کلام خیره کننده است. حتی می‌توان از کیفیت بالای این بازی برای به رخ کشیدن قدرت پردازش گرافیکی رایانه‌های بسیار قدرتمند نیز استفاده کرد. سازندگان بازی چینی هستند و تمام تلاش خود را به کار برده‌اند که بازی در عین تصویرسازی جهانی مدرن، ویژگی‌های معماری و تاریخی شرق را نیز در خود داشته باشد. روند بازی به صورت خطی و مرحله‌ای پیش می‌رود و در طراحی تمامی این مراحل وجود عنصر علمی-تخیلی حس میشود. از ویژگی‌های بارز گرافیکی بازی باید به نورپردازی فوق‌العاده، طراحی بسیار ظریف بافت‌های گرافیکی و انیمیشن‌های زیبا و روان شخصیت‌ها و در کل المان‌های حرکتی بازی اشاره کرد.


گیم‌پلی - سلاح‌ها

در ساخت گیم‌پلی بازی به خوبی المان‌های رایج بازی‌های تیراندازی اول شخص با عناوین سبک مبارزه‌ای ترکیب شده‌اند. شما در این بازی چند سلاح گرم در اختیار دارید که هر کدام حس و حال خاص خود را به شما منتقل می‌کنند؛ مثلا تک تیرانداز بازی با مسلسل آن تفاوت‌های فاحشی دارند و این طور نیست که سلاح‌ها تنها از لحاظ ظاهری با هم متفاوت باشند. طراحی تمامی سلاح‌های بازی خیره کننده است. اما در این میان شما شمشیر هم دارید. وجود این شمشیر و تاثیری که روی گیم‌پلی بازی گذاشته، به تنهایی این بازی را از سایر عناوین هم ردیف خود جدا می‌کند. شما از این شمشیر می‌توانید برای دفع حملات دشمنان و البته حمله به آن‌ها استفاده کنید. در واقع یکی از قوی‌ترین تجهیزات شما همین شمشیر است. در ابتدا شاید استفاده از آن راحت نباشد اما به مرور که به آن عادت کنید و یاد بگیرید در نبرد، سلاح سرد و گرم را ترکیبی استفاده کنیدو آن زمان است که تازه بازی روی دیگر خود را به شما نشان می‌دهد.


دانلود بازی Bright Memory Infinite با زیرنویس فارسی 

سیستم مبارزه

شما در این بازی کنترل مبارزی چینی را به عهده دارید. داستان بازی در آینده‌ای خیالی اتفاق میافتد. روزی به طور ناگهانی یک ناهنجاری فضا-زمانی در نقطه‌ای از زمین رخ می‌دهد. این ناهنجاری به صورت سیاهچاله‌ای درمیاید و همه چیز را به درون خود میکشد. به مرور تغییراتی در خطوط زمانی مختلف ایجاد میشود و سربازانی که انگار از دل تاریخ بیرون آمده باشند به تهدیدی برای بشر تبدیل میشوند. حال شما باید این مبارز چینی را برای مقابله با این دشمنان همراهی کنید.

خاطرات روشن با زیرنویس فارسی

10/11/2020
حجم دانلود: 12.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄