غرب شیطانی با زیرنویس فارسی

Evil West.Farsi

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم پرشین گیمرز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 5/10


درباره بازی Evil West

Evil West یک بازی Shooter سوم شخص است. در بازی، بازیکن کنترل Jesse Rentier، یک شکارچی خون آشام را به عهده می گیرد. Jesse  به سلاح های گرم قدرتمندی از جمله یک هفت تیر، یک تفنگ دور برد و یک شعله افکن، و سلاح های سرد از جمله یک دستکش مجهز است که می تواند انرژی الکتریکی و تبر را جمع کند. پس از یک ضربه ی مشت، دشمنان را می‌توان مبهوت کرد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آنها را با استفاده از یک حرکت تمام کننده خاص از بین ببرد. بازیکنان همچنین می توانند از محیط به نفع خود استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند دشمنان را به یک تله پر از میخ و نیزه پرتاب کنند یا به بشکه های انفجاری شلیک کنند. بازیکنان گهگاه با Boss هایی روبرو می شوند که دشمنان قدرتمندی با الگوهای حمله منحصر به فرد هستند. بازیکن با پیشروی در بازی، سطح خود را بالا می برد و مهارت ها و توانایی های جدیدی به دست می آورد.

 

جسی رنتیر مامور موسسه رنتیر است، یک سازمان مخفی که به مبارزه با موجودات ماوراء طبیعی مانند سانگویسوج اختصاص دارد، خون آشام هایی که بشریت را شکار می کنند. آنها با همکاری مامور بازنشسته، ادگار گریونور، ردپای پیتر دآبانو، خون آشامی رده بالا را دنبال می کنند که از اعلان جنگ علیه بشریت دفاع می کند، قبل از اینکه فناوری آنها به حدی برسد که به تهدیدی برای Sanguisuge تبدیل شود. رهبری Sanguisuge، که می‌خواهد در سایه بماند، طرح دآبانو را رد می‌کند و او و کل پیروان او را به اعدام محکوم می‌کند. جسی و ادگار سپس به شکار دآبانو می پردازند و سر از تن او جدا میکنند و آن را به مقر مؤسسه رنتیر بازمی گردانند.

 

به محض ورود، جسی توسط پدرش ویلیام یک دستکش مخصوص به او می‌دهد که نشان می‌دهد می‌تواند زرق و برق جادویی را که Sanguisuge برای پنهان کردن خود استفاده می‌کند، بشکند. در حین ارائه دستکش در مقابل دستیار وزیر جنگ، جیمز هارو، دختر دآبانو، فلیسیتی، به قرارگاه آنها حمله می‌کند و اکثر کارکنان و عوامل مستقر در آنجا را می‌کشد و سر دآبانو را پس می‌گیرد. با مجروح شدن شدید ویلیام، جسی، ادگار و هارو به شهر نزدیک کالیکو می گریزند.


 

برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر  اینجا کلیک کنید


دانلود بازی با لینک مستقیم


دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم

غرب شیطانی با زیرنویس فارسی

21/11/2022
حجم دانلود: 32 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄