Watch Dogs 2
قابل اجرا در ویندوزنسخه High Res Texture Pack + CPY V1.17
درباره این بازی
در نقش مارکوس هالووی، یک هکر جوان و باهوش که در زادگاه انقلاب فناوری، یعنی منطقه خلیج سانفرانسیسکو، زندگی میکند، بازی کنید.

با Dedsec، یک گروه بدنام از هکرها، همکاری کنید تا بزرگترین هک تاریخ را اجرا کنید؛ ctOS 2.0، یک سیستم عامل تهاجمی که توسط طراحان جنایتکار برای نظارت و دستکاری شهروندان در مقیاس وسیع استفاده میشود را از کار بیندازید.
چشمان خود را در حالت کنترل (CTRL) قرار دهید
با ردیابی چشم Tobii دست بالا را داشته باشید. بگذارید نگاهتان در تبدیل «اینترنت اشیا» به سلاح به شما کمک کند، به سمت دشمنان نشانه بگیرید و در حالی که به طور طبیعی محیط را کاوش میکنید، پناه بگیرید. مجموعه ویژگیهای گسترده ردیابی چشم را برای شناسایی دقیق دشمنان، تعامل با محیط اطراف، یافتن نقاط پناهگاه و انتخاب سریع اهداف قابل هک ترکیب کنید. بگذارید بینایی شما، هک مغز دیجیتال شهر را هدایت کند.
برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر اینجا کلیک کنید
برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید
برای دانلود بازی با لینک مستقیم اینجا را کلیک کنید
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-2400S @ 2.50GHz | AMD FX-6120 Six-Core | Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-9590 Eight-Core |
| حافظه | 6 GB | 8 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 760 Ti (2GB) | Radeon R9 270 (2GB) | GeForce GTX 1660 Ti (6GB) | Radeon RX 480 (6GB) |
| DirectX | DirectX 11 | DirectX 11 |
| ذخیرهسازی | 35 GB | |
سلام وقت بخیر میشه بازی واچ داگز : لژیون هم بزارید ؟
بازی نور کم زیاد میشه بعذ یکدفعه بازی کرش میخوره میاد بیرون
بازی وقتی باز میشه روی کریتینگ پروفایل دیتا میمونه و هرکاری میکنم درست نمیشه لطفا پیگیری کنید
وقت بخیر بازی حین لانچ همون اول کرش میکنه و توی کرش ریپورتش چنین چیزی هست: Failed to open connection to 'uplay_crash_reporter_ipc_pipe_', bailing.
چجور میشه رفعش کرد
سلام خسته نباشید . بازی اوکیه همه چیش فقط یه مشکلی که دارم اینه که روشنایی و سایههای بازی انگار کم و زیاد میشه . هی روشنایی کم میشه و زیاد میشه و به قولی پرپر میزنه میدونید مشکل از چیه؟
سلام خسته نباشید خدمت تیم محترم و مسئولینه آماده ب کاره خوبه سایت جی باز...درخواست داشتم ازتون ...اینکه اگه امکانش هست watch dogs legion هم داخل سایت قرار بدید اگه امکانش هست..ممنون و سپاس از تیم شما بزرگوارانه ایران زمین
رو ویندوز 11 نصب کردم خیلی راحت بازی بالا اومد😄
اینم eror میده؟مثل واچ داگز 1 یا نه؟