007 First Light
قبل از 007 شدن، باید خودت را ثابت کنی!
قابل اجرا در ویندوزنسخه Deluxe.Edition-v1.0 (Voices38)
نکته بسیار مهم:
بازی رو حتما از پوشه بازی پوشه retail فایل “007FirstLight.exe” کلیک راست کرده و به صورت Run As Adminstator اجرا کنید.
توجه:
لطفا دقت کنید این کرک فقط بر روی نسخه اولیه بازی قابل استفاده است. اگر بر روی نسخه هایپروایزر خود، آپدیتهای جداگانه را نصب کردهاید، امکان استفاده از این کرک را ندارید. صرفا برای ورژن اولیه بازی بدون هیچ آپدیت، یعنی v1.0.0 مناسب است.
درباره بازی
جیمز باند را به عنوان یک نیروی جوان، کاردان و گاهی بیپروا که در برنامه آموزشی MI6 استخدام شده است، دنبال کنید و داستان سرگذشت مشهورترین جاسوس جهان را کشف کنید.
پس از یک عمل قهرمانانه، به جیمز باند، خدمه جوان نیروی هوایی نیروی دریایی، پیشنهاد میشود که به برنامه تازه احیا شده Double 0 بپیوندد. اما وقتی ماموریتی برای متوقف کردن یک مأمور سرکش به فاجعه ختم میشود، او باید با مربی بیمیل خود، گرینوی، متحد شود تا یک توطئه عمیق را افشا کند و جلوی کودتایی که در قلب ایالت در حال وقوع است را بگیرد.
اولین مأموریت رسمی جیمز باند برای متوقف کردن و دستگیری یک مأمور سرکش و فراری، به بدترین شکل ممکن پیش میره و با یه فاجعه انسانی و تراژدی عمیق شخصی تموم میشه. این شکست سنگین، ضربه روحی بزرگی به باند میزنه و او رو در آستانه اخراج و ناامیدی قرار میده. اما قصه اصلی درست از همینجا نطفه میبنده. جیمز باند جوان برای جبران مافات و پیدا کردن مقصران اصلی، مجبور میشه برخلاف میل باطنیاش با یه مربی باسابقه، به شدت بدقلق، سرد و بدبین به اسم گرینوی (Greenway) تیم دونفرهای رو تشکیل بده. گرینوی اصلاً به این جوان بیتجربه و پرادعا اعتماد نداره و اینجاست که شاهد یک شیمی فوقالعاده بین دو کاراکتر هستیم.
برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر اینجا کلیک کنید
برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید
برای دانلود بازی با لینک مستقیم اینجا را کلیک کنید
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-9500 @ 3.00GHz | AMD Ryzen 5 3500 | Intel Core i5-13500 | AMD Ryzen 5 7600 |
| حافظه | 16 GB | 16 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 1660 (6GB) | Radeon RX 5700 (8GB) | GeForce RTX 3060 TI (8GB) | Radeon RX 6700 XT (8GB) |
| DirectX | DirectX 12 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 60 GB | |
سلام من سیستمم از سیستم خاسته شده بازی قویتره ولی وقتی میزنم لانچ بشه هیچ اتفاقی نمیوفته مشکلش چیه؟
سلام من لبتابم توی حالت حداقال 100 گرفت مشکلی که برای نصب نداره
سلام بازی اجرا نمیشه هیچ اروری هم نمیده فایل بازی رو هم زدم برسی کرد زد سالمه?
عالی
سلام خدمت شما خسته نباشید من بازی دانلود کردم اول با جی باز اجراش کردم بعد که دیدم اجرا نمیشه اومدم نوضیحاتش رو خوندم الان با اون روش هم میچرخه نمیاره چیکار کنم
سلام خسته نباشید بازی عالیه فقط وقتی خواستم دوباره دانلود بکنم گفت باید بروزرسانی بشه ولی من لانچر رو به روز رسانی کردم برای همه بازیهای دیگه هم همینو گفت لطفا سریعتر جواب بدید مرسی
یه سوال میگم من الان از یه سایتی مثل سایت فارسی ساز براش فارسی ساز دانلود کنم کرکش به چخ نمیره !؟
سلام
سیستم من حداقل 95 درصد رو گرفت اجرا میشه یا نه؟
che khub bud che zud tamum shod
چجوری زیر نویس فارسی اضافه کنم؟
من هرکاری میکنم بازی لانچ نمیشه حتی پیغام یا ارور نمیده هیچ اتفاقی نمیوفته
سلام بازی رو ایم سیستم اجرا میشه
Cpu:core 15 12400 f
Ram:32gig
GPU:Rx6800 nitro plus
ببخشید یکی میشه بیاد دقیق این ویدیو شناساندن این بازی رو بگه چون اصلا تو ویدیو درست توضیح نداده ممنون میشم اگه یکی بیاد از جی باز هم خواهشمندم یه ویدیو درست درمون برای شناساندن بازی هایی که ذخیره ساز ابری نداره درست کنه بزاره 😒
core i7 8700
1070 8gb
roo in sakht afzar ejra mikone?
CPU CORE I5 12400F
MAIN H610MK ASUS
RAM 16G DDR4
VGA RX 580 8GB
رو این مشخصات ریختم اما اصلا لود نمیکنه مشکل از بازیه یا سیستم؟
ببخشید میگم اگه بازی first flight 007 رو از اینجا نصب کنم میتونم زیرنویس فارسی جداگانه نصب کنم و به فایل این بازی اضافه کنم تا زیر نویس فارسی بیاد؟
سلام خسته نباشین اقاخواهشاجواب بدین من این بازی رو ازسایت دانلودها نسخه -ElAmigos گرفتم نصب کردم داخل بازی نمیره اگه ازسایت شما بگیرم بازی اجرامیشه؟ Intel Core i7-4790S CPU @ 3.20GHz Radeon RX 580 رم 16.0 vram 3.0gb GB
سلام خسته نباشید من بازی نصب کردم هرچی روی استارت میزنم دوباره به استارت بر میگرده
جزو اون سری بازی هایی که اگر بازی نکنی پشیمون میشی
من همه اینکارا ک گفتیت انجام دادم ولی حتی صفحه سیاهشم نمیاد با من بالا نمیاد اصن هیچی