Alizr_gbaz
Alizr_gbaz Alizr_gbaz
۰ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۰۰:۰۰ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۲۰ شهریور ۱۴۰۴

بازی‌ها

LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۷ گزارش

با سیستم جدا میشه دو نفره بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۷ خرداد ۱۴۰۵)
سلام خیر
ارسال پاسخ