Amirhosseinamiri2
۲
بازیها
۰
مدالها
۰۱:۳۵
ساعات بازی



سلام و عرض ادب خدمت مجموعهی جی باز،من fc26 رو از سایت شما نصب دارم روسیستم ،اگر fc24 رو هم نصب کنم مشکلی که پیش نمیاد؟🌹
سلام و عرض ادب خدمت مجموعهی جی باز،ویندوز من ۱۱ ورژن 24h2 هست میتونم نصب کنم ؟🌹
سلام و عرض ادب خدمت مجموعهی جی باز ،من دیشب بازی رو خریداری و دانلود ونصب کردم ولی play رو که میزنم چند ثانیه ای تو حالت لود قرار میگیره ولی وارد بازی نمیشه اصلا ،ممنون میشم راهنمایی کنین🌹
لانچر هم به روزه و آخرین نسخه نصبه
و درضمن وقتی نت رو می بندیم وارد بازی نمیشه وقتی آفلاینیم ممنون میشم راهنمایی کنین🌹
سلام وقت بخیر خسته نباشید الان فقط لانچر رو از بالای صفحه آپدیت کنیم جوابه؟یا باید این فایلهای نصبی رو هم دانلود کنیم از اینجا؟
سلام و وقت بخیر من میخوام بازی رو خریداری ونصب کنم ولی میترسم وارد بازی نشه و مشکل نت داشته باشم،اگه با نت ملی مشکلی نداشته باشه خریداری کنم 🌹
سلام و خسته نباشید الان که نتها قطعه با نت ملی میتوانیم بازی دانلود کنیم و وارد لانچر شیم؟
سلام وخسته نباشید من هر بار که آپدیت میکنم همه چی آپدیت میشه ولی نقل و انتقالات تغییر نمیکنه ،طبق دستور العمل شماهم رفتم و اسکواد رو لود و سیو کردم باز هم نشد میشه راهنمایی کنین🌹
سلام اگه بعد نصب فایلهای دانلودی رو تو پوشهی tempحذف حذف کنیم مشکلی پیش میاد یا نه
سلام روی ویندوز ۱۱ جواب میده؟