سلام وقت بخیر .این بازی رو من نصب کردم میتونم پلی بدم ولی بعضی موقعها صفحه بازی مینیمایز میشه از رو تسک بار دوباره میزنم میرم ادامه بازی رو انجام میدم.نت رو هم قطع کردم درست نشد مشکل از کجاست؟{صحت دیتای فایل اینا هم انجام دادم درسته مشکلی نداره}
پاسخ اپراتور (۴ تیر ۱۴۰۵)
سلام نت رو قطع کنید بازی رو اجرا کنید
پاسخ mohammad6564 (۶ تیر ۱۴۰۵)
سلام منم هم همین مشگلو داشتم برو تو پوشه بازی بازی رو از .glanch.exe اجرا کن یا یه شورتکات از جی لانچ بساز بزار تو دستکتاپ بازیو همیشه از اون اجرا کن اصلا تو لانچر جی باز نیا مگه اینکه اپدیتدبیاد بخای اپدیت کنی
پس از ورود شماره موبایل یا پست الکترونیکی، کد برای شما ارسال میشود.
ما یک پیامک حاوی کد بازیابی ۵ رقمی برای شما ارسال کردیم که تا لحظاتی دیگر به دست شما میرسد.
لطفا کد تائید را وارد نمایید و یک رمز جدید برای خود انتخاب نمایید.
سلام وقت بخیر .این بازی رو من نصب کردم میتونم پلی بدم ولی بعضی موقعها صفحه بازی مینیمایز میشه از رو تسک بار دوباره میزنم میرم ادامه بازی رو انجام میدم.نت رو هم قطع کردم درست نشد مشکل از کجاست؟{صحت دیتای فایل اینا هم انجام دادم درسته مشکلی نداره}