777
@ITHQ777
۶
بازیها
۰
مدالها
۱۰۹۹:۳۶
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۲۸ اسفند ۱۴۰۴







مرسی از تبم خوب جی باز بدون مشکل و روان اجرا شد . یک چیزی کسی ترینرش رو داره ؟
خوبه اما بازی برای من از موتور اصلی کارت گرافیک استفاده نمیکنه برای همین fps 30 و میده کارت گرافیک هم GTX 1070 8G امکان داره کسی که این بازی رو کرک کرده خوب اسمبل نکرده یا شاید من اشتباه میکنم به هر حال اگه راهی هست کمک کنید مرسی از gbaz
تشکر از جی باز کاملا روان اجرا شد اما اون مرحلهی خواص که BMW افسانه ای رو با کامیون میدزدیم رو میشه اجرا کرد
سلام
مشکل : لانچ بازی
در صفحه cmd پیام (Failed to launch the game, check sp23\bootstrapper.log!) فکر نکنم به firewall و antivirus ربطی داشته باشه اما هر دو غیر فعال بود راه حلی هست ؟