Battlefield 4

Battlefield 4

جنگی بین سه کشور ابر قدرت
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Battlefield 4 در سال 2013 با سبک تیرانداز اول شخص (FPS) به بازار آمد. در این بازی انواع سلاح‌های سبک و سنگین برای مبارزه وجود دارد که این ابزار حتی شامل تانک و نفربر و ... می‌گردد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این بازی فیزیک منحصر به فرد این عنوان است، چراکه امکان تخریب کامل محیط توسط سلاح‌های انفجاری و سنگین را ممکن ساخته است. این امکان می‌تواند در روند بازی توسط بازیکن به کار گرفته شود (به عنوان مثال می‌توان سقف جایی را تخریب و آن را بر سر دشمنان ریخت). در حالت تک‌نفره این بازی یا Campaign آن، داستانی در مورد جنگ فرضی در سال 2020 روایت می‌شود که در آن سه کشور ابر قدرت‌ روسیه، امریکا و چین در آستانه جنگ با یکدیگر قرار دارند. وجود نقشه‌ها و مراحل متنوع در این بازی می‌تواند آن را در زمره بازی‌های جذاب قرار دهد. باید اشاره کرد که این بازی با توجه به سال ساخت آن بسیار لحاظ گرافیکی خوش ساخت است و در مورد صحنه‌های درگیری بازی باید گفت بسیار مناسب کار شده‌اند و هیجان و لذت بازی در سطح بالایی حس می‌شود. در کل با توجه به فضای جنگی بازی و درگیری‌های متنوع و اضافه شدن مراحل مختلف در بازی می‌توان آن را در دسته بازی‌های جذاب برای مخاطبین این ژانر قرار داد.


صدا گذاری این بازی بسیار عالی و واقعی می باشد و در صورت شلیک در محیط های مختلف، صدای گلوله ی شما زیر و بم خواهد بود. ماموریت های چالش برانگیزی را برای باز کردن قفل سلاح های جدید انجام می دهید. در یک محیط تعاملی عظیم بر چالش‌های تاکتیکی تسلط داشته باشید - ساختمان‌هایی که از دشمنانتان محافظت می‌کنند را تخریب کنید، از پشت یک قایق مجهز به تیربار حمله کنید، یا بوسیله ی یک بمب C4 همه چیزو روی هوا بفرستید. در نبردهای عظیم، از تمام منابع خود استفاده کنید و با نقاط قوت خود بازی کنید تا مسیر خود را به سمت پیروزی طی کنید.


ویژگی های کلیدی : 


روند تک نفره بشدت مهیج - با بالا گرفتن تنش‌های بین‌المللی، باید شخصیت های مهم آمریکایی را از شانگهای تخلیه کنید و برای بازگرداندن تیم خود به خانه در برابرتمامی احتمالات ایستادگی کنید.

میدان‌های نبرد پویا - محیط‌های تعاملی طراحی شده، به اقدامات شما در جریان بازی تاثیر مستقیم دارد. بنابراین می‌توانید برای یک مزیت تاکتیکی یک کشتی را غرق کنید یا مسیر جاده ای را توسط ورود آب صعب العبور کنید. حریفان شما متوجه نمی شوند از کجا ضربه خورده اند. آنگاه وقت یک حمله ی غافلگیر کنندست. 

وسایل نقلیه بیشتر، قدرت مانور بیشتر - میدان نبرد را با ده ها وسیله نقلیه، از هلیکوپتر و جت ها گرفته تا قایق های توپدار و ضدهوایی، کنترل کنید. همگی به گونه ای در سطح نقشه تقسیم شده اند که در قسمت های عظیم و پر هرج و مرج موقعیت های مناسب و برابری را در اختیار داشته باشید.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo T8300 @ 2.40GHz / AMD Athlon X2 240 Intel Core2 Quad Q9650 @ 3.00GHz / AMD FX-6300 Six-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 660 (3GB) / AMD Radeon HD 7870 (3GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 10
ذخیره‌سازی 30 GB

Battlefield 4

29/10/2013
DICE
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 15.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

حسین جعفرزاده نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ گزارش

سلام خسته نباشید به تیم خوبتون این بازی رو میشه آنلاین بدون فیلتر شکن بازی کرد

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام بازی انلاین نمیشه فقط به صورت افلاین.
ارسال پاسخ
ENCIGUN نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۵ گزارش

فوق العاده بود پیشنهاد میکنم به علاقه مند‌های این سری و علاقه مند‌های بازی‌های شوتر.

ارسال پاسخ
3