Parhamm12
Parhamm12 Parhamm12
۴ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۲۴:۰۰ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Resident Evil 4 Remake Gold Edition
Resident Evil 4 Remake Gold Edition
۴ روز پیش

بازی مورد علاقه

Resident Evil 4 Remake Gold Edition
Resident Evil 4 Remake Gold Edition
۴ روز پیش
۱۶ ساعت بازی

بازی‌ها

Resident Evil 4 Remake Gold Edition
Resident Evil 4 Remake Gold Edition
۶۷.۵ گیگابایت
۱۶
۰
Poppy Playtime
Poppy Playtime
۶۷.۵ گیگابایت
۰
۰
Twelve Minutes
Twelve Minutes
۱.۱۸ گیگابایت
۰
۰
Mortal Kombat 1: Definitive Edition
Mortal Kombat 1: Definitive Edition
۱۲۷ گیگابایت
۸
۰

بازی‌ها

Resident Evil 4 Remake Gold Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۶ گزارش

اقا من الان چیکار کنم که چرخ دنده رو به رو play رو ندارم؟ چطوری کرک رو بازنشانی کنم؟ خیلی نت دادم تا اینو دان کنم و مهمتر از همه وقت

پاسخ اپراتور (۱۶ خرداد ۱۴۰۵)
سلام برای بار چندومه دارم توضیج میدم اگر play ندارید پس چطوری دانلود کردید؟به لانچر بازی رو بشناسونید ---بزنید روی دانلود بازی میشناسه اگر نشناخت بزارید 1 درصد دانلود شه بازی بعد پاز کنید برید تو قسمت بازی های من از بالاش انتخاب کنید دانلود نشده ها برید تو صفحه بازی چرخ دنده رو بزنید مدیریت بازی ها و شناسایی فایل های از قبل دانلود شده و پوشه بازی رو بدید
پاسخ Parhamm12 (۱۶ خرداد ۱۴۰۵)
اهان خیلی ممنون از توضیح و دفعات قبل برام نیومده بود پیامتون (:
ارسال پاسخ
Resident Evil 4 Remake Gold Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۹ گزارش

یعنی دارم میگم فایل بازی رو کامل دانلود دارم ولی اینجا توی سایت خود شما دیگه گزینه‌ی PLAY برام نیست چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۹ خرداد ۱۴۰۵)
تو لانچر بازی نیست کلا؟
ارسال پاسخ
Resident Evil 4 Remake Gold Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۸ گزارش

چرا الان اکانت استیم میخواد؟ قبل از اینکه نت بین المللی شه میرفت تو بازی الان نمیره چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۸ خرداد ۱۴۰۵)
سلام پوشه بازی رو تو exclutions نتی ویروس قرار بدید بعد از چرخ دنده بزنید بازنشانی کرک
پاسخ Parhamm12 (۸ خرداد ۱۴۰۵)
ببخشید یه سوال بخش چرخ دنده که میگید دقیقا کجاست؟
پاسخ اپراتور (۹ خرداد ۱۴۰۵)
لانچر رو به روی PLAY
ارسال پاسخ
Mortal Kombat 1: Definitive Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۷ گزارش

سلام ببخشید invasion mode رو چطور فعال کنم وقتی نمیتونم inv1.mk رو پاک کنم؟

پاسخ اپراتور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام اگر تمام کاراکترها برای شما باز هست بخش هایی که نیاز به نت دارن داخل نمیرن فقط قسمت های افلاین اجرا میشن
ارسال پاسخ
Mortal Kombat 1: Definitive Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۶ گزارش

برای من ارور the inestalled version of the NVIDIA هم میده بعد نوشته به اخرین ورژن باید اپدیتش کنم دلیلش همینه؟ که پاک نمیشه inv1?
اگر که همینه لطفا بگید چی کار کنم چون میخوام INVASION MODE رو حتما بازی کنم.

پاسخ اپراتور (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام ارور از سمت گرافیک خودتونه دیگه باید اپدیت کنید
پاسخ Parhamm12 (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵)
اپدیت کردم درست شد ولی نتونستم هنوز INV1 رو پاک کنم تا invasion mode باز شه
ارسال پاسخ
Mortal Kombat 1: Definitive Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۶ گزارش

ببخشید یک سوال داشتم بخش Invasion را میشه باز کرد؟ و اگه میشه چطوری این کار رو باید بکنم چون شنیده بودم بجای مود krypt اومده و فک کردم که باید باز باشه ولی نیست اگه راه حلی هست لطفا بگید

ارسال پاسخ
1
Mortal Kombat 1: Definitive Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۰ گزارش

یک سوال دیگه هم داشتم کد بازی چیه که نوشتید؟ و وقتی بازی نصب شد extract و اینها هم میخواد یا خیر؟ و کاراکتر‌ها هم با همون روشی که گفتید باز میشه دیگه؟

پاسخ اپراتور (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلامشما از لانچر بزنید دانلود هم دانلود میشه هم نصب و تمام ماراکتر ها باز هستن
ارسال پاسخ
Mortal Kombat 1: Definitive Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۰ گزارش

یک سوال دیگه هم داشتم مثلا اگر من نت شبانه استفاده کنم و تا یه جایی دانلود شد و به احتمال 1 درصد از این صفحه اومد بیرون مثل استیم که دانلود خودکار انجام میده این هم ادامه اش را به صورت خودکار انجام میده و نیازی نیست از اول دوباره پروسه را شروع کنم؟

پاسخ اپراتور (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام از ادامه دانلود میگیره
پاسخ Parhamm12 (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵)
خیلی ممنون بابت پاسخ سریع😊
ارسال پاسخ