Parhamm12
۴
بازیها
۰
مدالها
۲۴:۰۰
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵





اقا من الان چیکار کنم که چرخ دنده رو به رو play رو ندارم؟ چطوری کرک رو بازنشانی کنم؟ خیلی نت دادم تا اینو دان کنم و مهمتر از همه وقت
یعنی دارم میگم فایل بازی رو کامل دانلود دارم ولی اینجا توی سایت خود شما دیگه گزینهی PLAY برام نیست چیکار کنم؟
چرا الان اکانت استیم میخواد؟ قبل از اینکه نت بین المللی شه میرفت تو بازی الان نمیره چیکار کنم؟
سلام ببخشید invasion mode رو چطور فعال کنم وقتی نمیتونم inv1.mk رو پاک کنم؟
برای من ارور the inestalled version of the NVIDIA هم میده بعد نوشته به اخرین ورژن باید اپدیتش کنم دلیلش همینه؟ که پاک نمیشه inv1?
اگر که همینه لطفا بگید چی کار کنم چون میخوام INVASION MODE رو حتما بازی کنم.
ببخشید یک سوال داشتم بخش Invasion را میشه باز کرد؟ و اگه میشه چطوری این کار رو باید بکنم چون شنیده بودم بجای مود krypt اومده و فک کردم که باید باز باشه ولی نیست اگه راه حلی هست لطفا بگید
یک سوال دیگه هم داشتم کد بازی چیه که نوشتید؟ و وقتی بازی نصب شد extract و اینها هم میخواد یا خیر؟ و کاراکترها هم با همون روشی که گفتید باز میشه دیگه؟
یک سوال دیگه هم داشتم مثلا اگر من نت شبانه استفاده کنم و تا یه جایی دانلود شد و به احتمال 1 درصد از این صفحه اومد بیرون مثل استیم که دانلود خودکار انجام میده این هم ادامه اش را به صورت خودکار انجام میده و نیازی نیست از اول دوباره پروسه را شروع کنم؟