هشدار مهم :

در صورت دریافت ارور  an error occurred while launching this game no licenses  کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده باید حتما پوشه بازی رو در EXCLUTIONS انتی ویروس اضافه کرده و از چرخ دنده تو لانچر بر روی بازنشانی کرک بزنید.




نسخه ELamigos



درباره بازی
 
نسخه طلایی رزیدنت اویل ۴ شامل بازی رزیدنت اویل ۴ و دو محتوای اضافی است: راه‌های جداگانه، که در آن داستان را از دیدگاه ایدا وانگ تجربه می‌کنید، و بسته الحاقی اضافی، که شامل لباس‌های اضافی برای شخصیت‌ها و همچنین سلاح‌ها و آیتم‌های مفید است.

 

رزیدنت اویل ۴:
شش سال از فاجعه بیولوژیکی در شهر راکون می‌گذرد. لئون اس. کندی دختر گمشده رئیس جمهور را تا یک روستای دورافتاده اروپایی ردیابی می‌کند، جایی که مشکلی وحشتناک برای روستاییان وجود دارد.
 
با گیم‌پلی مدرن، داستانی از نو طراحی شده و گرافیکی با جزئیات واضح، Resident Evil 4 تولد دوباره‌ی یک غول صنعت را رقم می‌زند. کابوسی را که انقلابی در ژانر وحشت بقا ایجاد کرد، دوباره تجربه کنید.
 
راه‌های جداگانه:
در این سناریوی اضافی، در نقش ایدا وانگ بازی کنید و به سوالات بی‌پاسخ مطرح‌شده در داستان اصلی پاسخ دهید. با توجه به ماموریت او برای بازیابی کهربا که بر او سایه افکنده است، او چه مسیری را انتخاب خواهد کرد؟
 
بسته الحاقی اضافی:
- لباس‌های لئون و اشلی: «رسمی»
- لباس‌های لئون و اشلی: «رمانتیک»
- لباس و فیلتر لئون: «قهرمان»
- لباس و فیلتر لئون: «شرور»
- اکسسوری لئون: «عینک آفتابی (اسپرت)»
- سلاح لوکس: 'سنتینل ناین'
- سلاح لوکس: 'تکان دهنده جمجمه'
- تعویض موسیقی متن «نسخه اصلی»



برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر  اینجا کلیک کنید

برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید

برای دانلود بازی با لینک مستقیم  اینجا  را کلیک کنید

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-7500 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 3600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک GeForce GTX 1050 Ti (4GB) | Radeon RX 560 (4GB) GeForce GTX 1070 (8GB) | Radeon RX 5700 (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 74 GB

Resident Evil 4 Remake Gold Edition

08/02/2026
Konami
Konami
+18
حجم دانلود: 67.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۲
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

arham_202 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ گزارش

دسته پشتیبانی میکنه؟

ارسال پاسخ
farbod2006 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ گزارش

درود وقت بخیر برای DLC ایداوانگ زیرنویس نداره؟

پاسخ اپراتور (۱ تیر ۱۴۰۵)
سلام این نسخه زیرنویس نداره متاسفانه
ارسال پاسخ
rezashammakhi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۶ گزارش

سلام اصلا اجرا نمیشسه یه لحظه صفحه مشکی میاد از بازی در میاد فقط تو اویل ریمیک اینجوریه

ارسال پاسخ
عرفان و. نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۴ گزارش

سلام. من یکی دو هفته بازی کردم خوب بود اما بعد یه مدت ارور eror application داد نمیدونم چرا. امکان داره بخاطر اینکه ترینر ریختم باشه؟ باید الان چیکار کنم؟

ارسال پاسخ
pater4sa نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۱ گزارش

سلام وقت بخیر مشکل ویندوز 11 داخل این نسخه حل شده؟ یا رو ویندوز 11 نصب نمیشه بازم؟

ارسال پاسخ
Parhamm12 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۶ گزارش

اقا من الان چیکار کنم که چرخ دنده رو به رو play رو ندارم؟ چطوری کرک رو بازنشانی کنم؟ خیلی نت دادم تا اینو دان کنم و مهمتر از همه وقت

پاسخ اپراتور (۱۶ خرداد ۱۴۰۵)
سلام برای بار چندومه دارم توضیج میدم اگر play ندارید پس چطوری دانلود کردید؟به لانچر بازی رو بشناسونید ---بزنید روی دانلود بازی میشناسه اگر نشناخت بزارید 1 درصد دانلود شه بازی بعد پاز کنید برید تو قسمت بازی های من از بالاش انتخاب کنید دانلود نشده ها برید تو صفحه بازی چرخ دنده رو بزنید مدیریت بازی ها و شناسایی فایل های از قبل دانلود شده و پوشه بازی رو بدید
پاسخ Parhamm12 (۱۶ خرداد ۱۴۰۵)
اهان خیلی ممنون از توضیح و دفعات قبل برام نیومده بود پیامتون (:
ارسال پاسخ
parison نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۵ گزارش

اقا منم مثل چند نفر دیگه کرک گیمم پرید . اکسکلوژنم هست فولدر گیم . چجوری باید کرکو بازنشانی کنم ؟ این چرخ دنده چیه دقیقا کجاست؟ تو فولدر گیمه ؟

پاسخ اپراتور (۱۶ خرداد ۱۴۰۵)
سلام داخل لانچر صفحه بازی رو به روی play
ارسال پاسخ
Parhamm12 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۹ گزارش

یعنی دارم میگم فایل بازی رو کامل دانلود دارم ولی اینجا توی سایت خود شما دیگه گزینه‌ی PLAY برام نیست چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۹ خرداد ۱۴۰۵)
تو لانچر بازی نیست کلا؟
ارسال پاسخ
محمد حیدری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۹ گزارش

سلام عرض ادب خدمت شما عزیزان خسته نباشین 10روز میشه که این بازی رو انجام میدم دیشب که میخواستم بازی کنم صحفه بازی نمیاد چیزی پاک شده این خطا رو هم میده
The application was unable to start correctly(0xc0000906). Click OK
to close the application.
OK
لطفاً راهنمایی کنید با تشکر فراوان 🙏

پاسخ اپراتور (۹ خرداد ۱۴۰۵)
سلام شما باید پوشه بازی رو تو exclutions انتی ویروس قرار بدید بعد از چرخ دنده بزنید بازنشانی کرک
ارسال پاسخ
Parhamm12 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۸ گزارش

چرا الان اکانت استیم میخواد؟ قبل از اینکه نت بین المللی شه میرفت تو بازی الان نمیره چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۸ خرداد ۱۴۰۵)
سلام پوشه بازی رو تو exclutions نتی ویروس قرار بدید بعد از چرخ دنده بزنید بازنشانی کرک
پاسخ Parhamm12 (۸ خرداد ۱۴۰۵)
ببخشید یه سوال بخش چرخ دنده که میگید دقیقا کجاست؟
پاسخ اپراتور (۹ خرداد ۱۴۰۵)
لانچر رو به روی PLAY
ارسال پاسخ
Gamer_7864 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۴ گزارش

سلام
این بازی از دسته بازی پشتیبانی نمیکنه ؟

ارسال پاسخ
shahramzent نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۴ گزارش

⭐⭐⭐⭐⭐
پنج تا کمشه 🙄👌🏻

ارسال پاسخ
amz1999 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۲ گزارش

بهتـــــــریـــــــن بــــــــــــــازی دنــــــیــــاســــــــت😍😍😍😍

ارسال پاسخ
1
علی غفاری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۱ گزارش

سلام
من بازی رو نصب کردم و بازی بدون هیچ مشکلی اجرا شد
فقط بخش تنظیمات بازی یک مشکلی داره و اونم اینکه انگار بخش تنظیمات بازی به طور کامل قفل شده باشه و نمیشه هیچ کدوم از گزینه‌های تنظیمات رو تغییری داد و همگی انگار ثابت و قفل شده هستند و من میخوام تنظیمات بازی رو تغییر بدم نمیتونم اینکارو بکنم
ممکنه بگید چطور میتونم این مشکل رو برطرف کنم

ارسال پاسخ
mazahire نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۷ گزارش

من قبلا از خود جی باز رزیدنت اویل ۴ ریمیک دانلود کردم بازی کردم نمیشه فقط دی ال سی دانلود کنم ونصب کنم

پاسخ اپراتور (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام خیر متاسفانه
ارسال پاسخ
mazahire نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۷ گزارش

سلام دی ال سی ایدا روی خود فایل‌های بازی یا باید جدا نصب کنیم

پاسخ اپراتور (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام این بازی داره dlc رو
پاسخ amin av (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵)
😜
ارسال پاسخ
Arash23ks نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۷ گزارش

سلام دانلود از لینک مستقیم با دانلود از خود لانچر فرق داره ؟

پاسخ اپراتور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام خیر فرقی نداره
ارسال پاسخ
kyzen68 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۵ گزارش

سلام من وقتی درایو رو انتخاب میکنم میگه درایو انتخاب شده فضای کافی ندارد در صورتی که 147 گیگ جا داره

پاسخ اپراتور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام ممکنه بیشتر بخواد یکم دیگه خالی کنید
ارسال پاسخ
mid1201 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۱ گزارش

من این بازی رو دانلود کردم ولی هرچی میزنم رو شروع بازی اصلا بالا نمیاد نمیدونم مشکل از چیه؟

تمام فایل‌ها هم کامل دانلود شده

ارسال پاسخ
mamady17674 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۱ گزارش

لگ زیاد میخوره فول اسکرین نمیشه pc خوبه

پاسخ اپراتور (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام لگ تو این بازی دیگه مربوط به تنظیمات گرافیکی و سخت افزار هست
پاسخ mamady1390 (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵)
اخه خوب میشه بعد
اینطوری میشه یعنی دیروز عادی میشه بازی کرد ولی الن نه بعد تنظیماتم گرافیکی گزاشتم پایین و سر دانلود گفت 100 PC بازی رو میکشه
ارسال پاسخ
1