Resident Evil 4 Remake Gold Edition
قابل اجرا در ویندوزهشدار مهم :
در صورت دریافت ارور an error occurred while launching this game no licenses کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده باید حتما پوشه بازی رو در EXCLUTIONS انتی ویروس اضافه کرده و از چرخ دنده تو لانچر بر روی بازنشانی کرک بزنید.
نسخه ELamigos
درباره بازی
نسخه طلایی رزیدنت اویل ۴ شامل بازی رزیدنت اویل ۴ و دو محتوای اضافی است: راههای جداگانه، که در آن داستان را از دیدگاه ایدا وانگ تجربه میکنید، و بسته الحاقی اضافی، که شامل لباسهای اضافی برای شخصیتها و همچنین سلاحها و آیتمهای مفید است.
رزیدنت اویل ۴:
شش سال از فاجعه بیولوژیکی در شهر راکون میگذرد. لئون اس. کندی دختر گمشده رئیس جمهور را تا یک روستای دورافتاده اروپایی ردیابی میکند، جایی که مشکلی وحشتناک برای روستاییان وجود دارد.
با گیمپلی مدرن، داستانی از نو طراحی شده و گرافیکی با جزئیات واضح، Resident Evil 4 تولد دوبارهی یک غول صنعت را رقم میزند. کابوسی را که انقلابی در ژانر وحشت بقا ایجاد کرد، دوباره تجربه کنید.
راههای جداگانه:
در این سناریوی اضافی، در نقش ایدا وانگ بازی کنید و به سوالات بیپاسخ مطرحشده در داستان اصلی پاسخ دهید. با توجه به ماموریت او برای بازیابی کهربا که بر او سایه افکنده است، او چه مسیری را انتخاب خواهد کرد؟
بسته الحاقی اضافی:
- لباسهای لئون و اشلی: «رسمی»
- لباسهای لئون و اشلی: «رمانتیک»
- لباس و فیلتر لئون: «قهرمان»
- لباس و فیلتر لئون: «شرور»
- اکسسوری لئون: «عینک آفتابی (اسپرت)»
- سلاح لوکس: 'سنتینل ناین'
- سلاح لوکس: 'تکان دهنده جمجمه'
- تعویض موسیقی متن «نسخه اصلی»
برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر اینجا کلیک کنید
برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید
برای دانلود بازی با لینک مستقیم اینجا را کلیک کنید
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-7500 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 3 1200 | Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 3600 |
| حافظه | 8 GB | 16 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 1050 Ti (4GB) | Radeon RX 560 (4GB) | GeForce GTX 1070 (8GB) | Radeon RX 5700 (8GB) |
| DirectX | DirectX 12 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 74 GB | |
دسته پشتیبانی میکنه؟
درود وقت بخیر برای DLC ایداوانگ زیرنویس نداره؟
سلام اصلا اجرا نمیشسه یه لحظه صفحه مشکی میاد از بازی در میاد فقط تو اویل ریمیک اینجوریه
سلام. من یکی دو هفته بازی کردم خوب بود اما بعد یه مدت ارور eror application داد نمیدونم چرا. امکان داره بخاطر اینکه ترینر ریختم باشه؟ باید الان چیکار کنم؟
سلام وقت بخیر مشکل ویندوز 11 داخل این نسخه حل شده؟ یا رو ویندوز 11 نصب نمیشه بازم؟
اقا من الان چیکار کنم که چرخ دنده رو به رو play رو ندارم؟ چطوری کرک رو بازنشانی کنم؟ خیلی نت دادم تا اینو دان کنم و مهمتر از همه وقت
اقا منم مثل چند نفر دیگه کرک گیمم پرید . اکسکلوژنم هست فولدر گیم . چجوری باید کرکو بازنشانی کنم ؟ این چرخ دنده چیه دقیقا کجاست؟ تو فولدر گیمه ؟
یعنی دارم میگم فایل بازی رو کامل دانلود دارم ولی اینجا توی سایت خود شما دیگه گزینهی PLAY برام نیست چیکار کنم؟
سلام عرض ادب خدمت شما عزیزان خسته نباشین 10روز میشه که این بازی رو انجام میدم دیشب که میخواستم بازی کنم صحفه بازی نمیاد چیزی پاک شده این خطا رو هم میده
The application was unable to start correctly(0xc0000906). Click OK
to close the application.
OK
لطفاً راهنمایی کنید با تشکر فراوان 🙏
چرا الان اکانت استیم میخواد؟ قبل از اینکه نت بین المللی شه میرفت تو بازی الان نمیره چیکار کنم؟
سلام
این بازی از دسته بازی پشتیبانی نمیکنه ؟
⭐⭐⭐⭐⭐
پنج تا کمشه 🙄👌🏻
بهتـــــــریـــــــن بــــــــــــــازی دنــــــیــــاســــــــت😍😍😍😍
سلام
من بازی رو نصب کردم و بازی بدون هیچ مشکلی اجرا شد
فقط بخش تنظیمات بازی یک مشکلی داره و اونم اینکه انگار بخش تنظیمات بازی به طور کامل قفل شده باشه و نمیشه هیچ کدوم از گزینههای تنظیمات رو تغییری داد و همگی انگار ثابت و قفل شده هستند و من میخوام تنظیمات بازی رو تغییر بدم نمیتونم اینکارو بکنم
ممکنه بگید چطور میتونم این مشکل رو برطرف کنم
من قبلا از خود جی باز رزیدنت اویل ۴ ریمیک دانلود کردم بازی کردم نمیشه فقط دی ال سی دانلود کنم ونصب کنم
سلام دی ال سی ایدا روی خود فایلهای بازی یا باید جدا نصب کنیم
سلام دانلود از لینک مستقیم با دانلود از خود لانچر فرق داره ؟
سلام من وقتی درایو رو انتخاب میکنم میگه درایو انتخاب شده فضای کافی ندارد در صورتی که 147 گیگ جا داره
من این بازی رو دانلود کردم ولی هرچی میزنم رو شروع بازی اصلا بالا نمیاد نمیدونم مشکل از چیه؟
تمام فایلها هم کامل دانلود شده
لگ زیاد میخوره فول اسکرین نمیشه pc خوبه
اینطوری میشه یعنی دیروز عادی میشه بازی کرد ولی الن نه بعد تنظیماتم گرافیکی گزاشتم پایین و سر دانلود گفت 100 PC بازی رو میکشه