AG
@Ramin.AG
۲
بازیها
۰
مدالها
۰۶:۳۷
ساعات بازی



آقا دوتا سوال
چطوری تمام صفحه کنم
گیم ی لیگ ریزی داره و رو 60fps قفل با اینکه لپتاپم تاف ایسوس و 5060 روشه
ممنون میشم جواب بدید
سلام
دوستان من احساس میکنم نسبت به نسخه 5 گرافیکش کمتر شده درسته؟
کدوم بریزم ۵ یا ۶ ؟
کسی دانلود کرده؟
راحت اجرا میشه یا هنوز خوب فیکس نشده؟