توجه : بازی روی ویندوز 11 با cpu های نسل 10 به بالا مشکل دارد و در کیک آف کرش میکند و مشکل از ویندوز 11 هست. برای رفع این موضوع باید هر دفعه که وارد بازی میشید از تسک منیجر روی exe بازی کلیک راست کنید و از تب details گزینه set affility رو زده و تعداد هسته های cpu رو از 1 تا 7 تیک بزنید.
درباره بازی
فوتبال برای طرفدارانش یک ورزش حساب نمیشود، اینیک عشق پایدار است که روزهای تلخ و شیرینی را برای فرد میسازد. زمانی بود که تیمی مانند منچستریونایتد با الکس فرگوسن میتاخت و تمام دنیا را عاشق خود کرده بود و چه زمانی که بارسلونا با گواردیولا کولاک کرده بود همه اینها خاطرات خوشی است که برای همیشه در ذهن ما خانه کرده است. مهم نیست طرفدار کدام تیم فوتبال هستید اما همه شما سری بازی Pro Evolution Soccer یا PES را میشناسید.

این سری بازی دستخوش افت شرکت کونامی شد و لایسنس بسیاری از لیگهای اروپایی را به رقیب دیرینهاش باخت اما بازی PES 2020 توانست بار دیگر روزهای خوش گذشته را به یاد طرفداران این سری بیندازد. با توجه به مشکلات ایجادشده توسط ویروس کرونا و تعطیلی لیگهای فوتبال، یک نسخه کاملاً جدید معرفی نشد و همان سیستم گیم پلی نسخه قبلی با بازیکنان و ترکیبهای جدید در بازی eFootball PES 2021 به کار گرفته شد.
بخشهای بزرگی مانند مستر لیگ با ارائه تجربهای تک نفره به بازی eFootball PES 2021 برگشتهاند بار دیگر میتوان مزه قرار گرفتن بهجای سرمربیهای بزرگ و کنترل تیمهای افسانهای رئال مادرید و بارسلونا را بر عهده گرفت. این نسخه از بازی تغییری در زمینه گیم پلی و مودهای حاضر در بازی نداده و تنها ترکیب تیمها، کیتها و چهره بازیکنان تغییریافته است که اجازه تجربهای کاملاً مدرن و جدید را از رقابتهای فوتبال میدهد.
برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر اینجا کلیک کنید
برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید
برای دانلود بازی با لینک مستقیم اینجا را کلیک کنید
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-3470 @ 3.20GHz | AMD FX-4350 Quad-Core | Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core |
| حافظه | 8 GB | 8 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 670 (2GB) | Radeon HD 7870 (2GB) | GeForce GTX 760 (4GB) | Radeon R9 270X (4GB) |
| DirectX | DirectX 11 | DirectX 11 |
| ذخیرهسازی | 30 GB | |
قابل اجرا در ویندوز

salam chetor mitavanim bazi ra tamam safhe konim?
ارورر میزنه وارد نمیشه چیکار کنم نصب مجدد فایلم زدم ولی درست نشد که نشد
آیا میشه انلاین بازی کرد با دوستامون در جی باز یا نه آنلاین نمیشه
سلام چطور دسته رو به بازی ول کنیم
سلام. مگه میشه با اینترنت وای فای (ADSL) بازی رو دانلود و نصب کرد؟ ممنون میشم پاسخ بدین🙏
سلام من بعد دو وسه دست بازی یک دفعه از بازی میبره بیرون چرا
سلام وقتی بازی رو ران میکنم یک ص سفید میاد بعد میره مشکل چیه
سلام برای من این ارور رو میده The code execution cannot proceed because xinput1_3.dll was not
found. Reinstalling the program may fix this problem.
لطفا راه نمایی کنید
توجه : بازی روی ویندوز 11 با cpuهای نسل 10 به بالا مشکل دارد و در کیک آف کرش میکند و مشکل از ویندوز 11 هست. برای رفع این موضوع باید هر دفعه که وارد بازی میشید از تسک منیجر روی exe بازی کلیک راست کنید و از تب details گزینه set affility رو زده و تعداد هستههای cpu رو از 1 تا 7 تیک بزنید.
اینو من کاری میکنم نمیتونم درست کنم
آقا دوتا سوال
چطوری تمام صفحه کنم
گیم ی لیگ ریزی داره و رو 60fps قفل با اینکه لپتاپم تاف ایسوس و 5060 روشه
ممنون میشم جواب بدید
سلام وقتتون بخیر چرا بازی تیمهای کلاسیک رو نداره؟
سلام دانلود کردم ولی با دسته نمیتونم بازی کنم
سلام داخل بازی گزارشگر نداره برا من تنظیمات هم نگاه کردم همه چی درسته مشکل چیه؟
سلام اگر هم فیفا و هم pes2021 دانلود کنیم هنگ میکنه
عالی فقط چه طور بیاریمش داخل صفحه اصلی لپتاب بدون اینکه وارد جی باز شیم بازی کنیم
سلام من بازی رو نصب کردم انتی ویروسمم خاموش بودولی وقتی بازی رو اجرا میکنم ارور the server is not reachable check your internet
connection and click retry in case the problem persists click next to open the support website in the default browser لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام من چند دست بازی کردم بعد اومدم دوباره بازی کنم وقتی میخوام بازیکنم پرتم میکنه بیرون😥
salam rosh pach ham mishe rikht
سلام خسته نباشید
من بعد چند روز بازی همه چی خوب بود ولی وقتی یه روز دوباره باز کردم دیدم همه چی از اول شده سیو نشده حتی اگه سیو خودکار هم نداشته باشه بازم دیدم سیو هام هم نیست راه حلی داره
واسه من خطای دایرکت ایکس میاره بعد که میخوام درستش کنم مایکروسافت فیلتر هست چیکار کنم؟ و دایرکت ایکس چند میخواد؟