سلام بازی رو دانلود کردم نصب هم شد اخرین نسخه برنامه هم دارم وقتی میخام بازیو اجرا کنم اجرا نمیشه هم از توی لانچر هم از توی پوشه بازی و از توی لانچر وقتی اجراش میکنم بهم میگه دوباره لاگین کن راهنمایی کنید
پاسخ اپراتور (۴ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام از پنجر ویندوز بزنید registry editor از پوشه دوم پوشه software پوشه gbaz رو پاک کنید از لانچر بزنید خروج مجدد باز کنید لاگین کنید
اخرین نسخه برنامه رو دارم ولی وقتی بازی رو کامل دانلود کردم ینی کاملا 100% شد نصب نشد فایل هارو بررسی میکنه ولی دوباره برمیگرده سر همون 100% و نصب نمیشه میخاستم بدونم مکل کجاست؟
پاسخ اپراتور (۲ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام برید تو پوشه بازی پوشه gbaz رو از داخلش پاک کنید بعد برید تو پوشه _temp همه چیز پاک کنید به جز فایلهای data.bin و فایل exctract.bin بزنید ادامه دانلود تا چک شن
پس از ورود شماره موبایل یا پست الکترونیکی، کد برای شما ارسال میشود.
ما یک پیامک حاوی کد بازیابی ۵ رقمی برای شما ارسال کردیم که تا لحظاتی دیگر به دست شما میرسد.
لطفا کد تائید را وارد نمایید و یک رمز جدید برای خود انتخاب نمایید.
سلام بازی رو دانلود کردم نصب هم شد اخرین نسخه برنامه هم دارم وقتی میخام بازیو اجرا کنم اجرا نمیشه هم از توی لانچر هم از توی پوشه بازی و از توی لانچر وقتی اجراش میکنم بهم میگه دوباره لاگین کن راهنمایی کنید
سلام این بازی رو دانلود کردم ولی نصب نمیشه 100% دانلود شده و فایل هارو بررسی میکنه ولی نصبش نمیکنه راهنمایی کنید
اخرین نسخه برنامه رو دارم ولی وقتی بازی رو کامل دانلود کردم ینی کاملا 100% شد نصب نشد فایل هارو بررسی میکنه ولی دوباره برمیگرده سر همون 100% و نصب نمیشه میخاستم بدونم مکل کجاست؟