Rayman Origins

Rayman Origins

یـک جـنـجـال جـذاب
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

Rayman Origins یک بازی ویدئویی پلتفرمی است که در سال 2011 توسط یوبی سافت ساخته و منتشر شده است. این چهارمین قسمت اصلی از سری Rayman و اولین قسمت اصلی پس از Rayman 3: Hoodlum Havoc (2003) است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و Wii در سراسر جهان منتشر شد، و نسخه‌های پلی‌استیشن ویتا، نینتندو 3DS و مایکروسافت ویندوز در سال بعد منتشر شدند. نسخه OS X بازی در 12 دسامبر 2013 توسط Feral Interactive منتشر شد. داستان ریمن، دوستش گلوباکس و دو نوجوان را دنبال می‌کند که با دارکتون‌ها و دیگر موجودات شیطانی که Glade of Dreams را آلوده کرده‌اند، مبارزه می‌کنند.

 

Rayman Origins مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و به دلیل سبک گرافیکی، طراحی سطح و حس شوخ طبعی آن بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. علیرغم استقبال منتقدان، این بازی در ابتدای انتشار فروش ضعیفی را تجربه کرد، اما در پایان فروش خوبی را تجربه کرد. یک بازی موبایلی مبتنی بر Origins، با عنوان Rayman Jungle Run، توسط Pastagames توسعه یافته و برای iOS، اندروید، و برای ویندوز فون 8 در 29 می 2013 منتشر شد. دنباله آن، Rayman Legends، برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا منتشر شد. 

 

Rayman Origins یک عنوان پلتفرمر است، همان سبک بازی اصلی Rayman. Rayman Origins با حداکثر چهار بازیکن بصورت آفلاین قابل بازی است که می توانند در هر زمانی از جریان بازی، به بازی اضافه یا خارج خارج شوند. بازیکنان می توانند Rayman، Globox یا دو Teensies را با لباس های اضافی در دسترس با پیشروی در بازی انتخاب کنند.

 

بازیکنان در هر سطح سفر می کنند، با دشمنان مبارزه می کنند و الکتون های زندانی را نجات می دهند. با پیشرفت بازی، بازیکنان توانایی های جدیدی مانند دویدن روی دیوار، شناور ماندن در هوا، شنا کردن و کوچک شدن اندازه برای رسیدن به مناطق جدید به دست می آورند. برخی از بخش‌ها نیز بازیکنانی را می‌بینند که سوار پشه می‌شوند، جایی که بازیکنان می‌توانند به دشمنان شلیک کنند یا آنها را با مکیدن داخل دهان پشه  کشیده و بعد شلیک کنند. اگر یک شخصیت مورد اصابت دشمن یا خطر قرار گیرد، مثل حباب باد می کند، یا به شکل بادکنک درمی آید. برای خارج شدن از این حالت، بازیکن دیگری می تواند مبا ضربه زدن به او یا پریدن روی او آنرا با حالت قبلی بازگرداند. بازیکنان همچنین می توانند قلب هایی را جمع آوری کنند. که از آنها در برابر یک ضربه محافظت می کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 1.80GHz | AMD Athlon 64 3000+ Intel Core2 Duo E4400 @ 2.00GHz | AMD Athlon 64 X2 3800+
حافظه 1.5 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6800 GT (128MB) / AMD RADEON X600XT (128MB) NVIDIA GeForce 6800 GT (128MB) / AMD RADEON X600XT (128MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 3 GB

Rayman Origins

15/11/2011
Ubisoft
Ubisoft
+3
حجم دانلود: 1.68 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

karimars نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ گزارش

چگونه دسته وصل کنیم

ارسال پاسخ
1