patrik
kaviyan2012 patrik
@kaviyan2012
۹ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۲۹:۵۶ ساعات بازی

درباره کاربر

دوست داری بدونی پاتریک چیا بازی میکنه؟ اینجا رو ببین
تاریخ عضویت: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۵

آخرین عنوانی که بازی‌شده

BeamNG.Drive
BeamNG.Drive
۹ روز پیش

دوستان

داوود داشاقیان @ryan92zar
۰
۰
۰
RAYANOMNEXA @RAYANOMNEXA
۰
۰
۰

بازی مورد علاقه

BeamNG.Drive
BeamNG.Drive
۹ روز پیش
۱۴ ساعت بازی

بازی‌ها

BeamNG.Drive
BeamNG.Drive
۱۴.۱ گیگابایت
۱۴
۰
Streamer Life Simulator 2
Streamer Life Simulator 2
۲.۳۲ گیگابایت
۳
۰
Cooking Simulator
Cooking Simulator
۱۱.۲ گیگابایت
۴
۰
Resident Evil 4 Remake
Resident Evil 4 Remake
۵۵.۵ گیگابایت
۰
۰
Cities: Skylines 2
Cities: Skylines 2
۸۲ گیگابایت
۷
۰
Contraband Police
Contraband Police
۸.۵ گیگابایت
۱
۰
Tropico 6
Tropico 6
۱۴.۵ گیگابایت
۱
۰
Hitman 3
Hitman 3
۲۱ گیگابایت
۰
۰
Fieldrunners 2
Fieldrunners 2
۰.۴ گیگابایت
۰
۰

بازی‌ها

Resident Evil 4 Remake نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۰ گزارش

سلام من این بازی رو 4 روز طول کشید نصب کردم وقتی لانچ میکنم یه لحظه صفحه سیاه میشهو بازی بسته میشه

پاسخ اپراتور (۱۰ خرداد ۱۴۰۵)
سلام پوشه بازی بریدفایل win11fix رو باز کنید داخلش یه dll هست بندازید پوشه بازی
پاسخ patrik (۱۱ خرداد ۱۴۰۵)
ممنون درست شد مه چی عالی فقط حالت پیشفرض بازی روئ دسته تنظیم شده چجور رو موس و کیبورد تنظیم کنم؟
ارسال پاسخ