kimiya1254
۴
بازیها
۰
مدالها
۰۱:۴۵
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵





سلام من بازی رو نصب کردم و به خوبی اجرا شد ولی وقتی روش فارسی ساز ریختم دیگه بازی باز نمیشه خواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟ میترسم بخوام فارسی سازو پاک کنم بجاش خوده فایلهای اصلی بازی رو پاک کنم. لطفا راهنمایی کنید واقعا ممنون میشم.
سلام زیرنویس فارسیش فقط برای تنظیماتش میاد دیالوگاش زیرنویس نمیشه باید چیزی رو فعال کنم؟
سلام من قبلا نصب کردم اینو از یه سایت دیگه ولی موقع اجرای برنامه ارور میداد میگفت pcشما برنامه لازم برای نصی رو نداره الان میخوام دوباره از اینجا نصبش کنم ولی میترسم دوباره همون ارور رو بده چیکار باید بکنم؟ بازیهای کم حجم ولی به راحتی نصب میشه اینم بگم که سیستمم خراب نیست تازه گرفتم و گیمینگه