Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition

Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition

زنده ماندن بزرگترین چالش این راه است
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


بـازگـشـت یـک شـاهـکـار


این عنوان ژانر ترسناک که به طور کامل از پایه بازسازی شده است تا یک تجربه روایتی عمیق تر داشته باشد. با استفاده از موتور اختصاصی RE از شرکت CAPCOM، این عنوان برداشتی تازه ای با تصاویری واقعی نفس‌گیر، صدای غوطه‌ ور کننده، قلب تپنده، دوربین های جدید بالای شانه و یک رویه مدرن کنترل‌ شخصیت بازی از نسخه اصلی ارائه می‌کند.

در این عنوان، گیم پلی اکشن کلاسیک، کاوش پرتنش و حل پازل که مجموعه Resident Evil را تعریف کرده بود، بازمی گردد. بازیکنان به افسر پلیس تازه کار Leon S. Kennedy و دانشجوی کالج Claire Redfield می‌پیوندند، که با شیوع فاجعه ‌باری در شهر Raccoon که جمعیت آن را به زامبی‌های مرگبار تبدیل کرد، به هم می‌پیوندند. Leon  و Claire هر دو سیر داستانی قابل بازی جداگانه خود را دارند که به بازیکنان اجازه می دهد داستان را از منظر هر دو شخصیت ببینند. سرنوشت این دو شخصیت در دستان شما بازیکنان است زیرا آنها برای بقا با هم همکاری می کنند تا زنده بمانند و به آنچه در پس حمله وحشتناک به شهر نهفته است پی ببرند. آیا آنها می توانند از این سانحه جان سالم بدر ببرند..؟

مبارزات کلی بسته به درجه سختی بازی متفاوت است. درجه سختی “Assisted difficulty” امکان کمک در هنگام هدفگیری و بازیابی خودکار سلامت شخصیت بازی، همراه با دشمنان ضعیف‌تر را فراهم می‌کند، در حالی که سختی “Hardcore” دارای دشمنان قوی‌تر است و مهمات برای بازیکنان کمیاب است. مبارزات نیز بسته به اینکه بازیکنان با چه کسی مبارزه می کنند متفاوت خواهد بود. دشمنان معمولاً پس از شناسایی بازیکنان به دنبال آنها می آیند. شما می توانید برای کاهش سرعت آنها و ادامه بازی آنها را بکشید و یا ناقص کنید. زامبی‌ها سعی می‌کنند از طریق پنجره‌ها به ایستگاه پلیس نفوذ کنند، اما اگر پنجره‌ها از قبل تخته شده باشند، می‌توان جلوی آنها را گرفت. همچنسن دشمنان خاصی در بازی هستند که برای پیشروی در بازی باید آنها را از بین برد و نمی توان از آنها اجتناب کرد.




جـدال نـا بـرابـر



در حین بازی هم موجود سرسختی بنام “Tyrant” یا آقای X وجود دارد که دست از سر شما بر نخواهد داشت و گاه و بی گاه برای شما مزاحمت ایجاد می کند. از بین بردن این موجود برای شما ممکن نیست و فقط می توانید با شلیک های متعدد این شخصیت ناراحت را برای مدت کوتاهی بیهوش کنید که البته این عمل با از بین رفتن کلیه مهمات شما مصادف خواهد بود و به هیچ عنوان توصیه نمیشود. از این رو بهترین کار در هنگام مواجه شدن با این شخصیت، فرار کردن و جاخالی دادن است.

اگرچه Leon  و Claire هر دو در ابتدا سناریوهای خود با سلاح کمری شروع می کنند، اما هر کدام سلاح های مختلفی دارند که می توان در طول بازی به دست آورد. اسلحه ها را نیز می توان با یافتن و تجهیز قطعات اسلحه که عملکرد آنها را بهبود می بخشد سفارشی سازی کرد. سلاح‌های فرعی مانند چاقو و نارنجک را نیز می‌توان در جریان بازی یافت و برای حمله و دفع دشمنانی که به سمت بازیکن می‌آیند، استفاده کرد.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD FX-9590 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon RX 460 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 480 (3GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 28 GB
هشدار: خطر افشای روند بازی

این قسمت حاوی اطلاعاتیست که ممکن است داستان بازی را افشا کند !

Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition

25/01/2019
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 23 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۶
۵ | ۴.۸

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

اردشیر پول نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۲ گزارش

سلام روی دو گیگ گرافیک میاد

ارسال پاسخ
gamestar نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۱ گزارش

سلام ببخشید من حداقل سیستم مورد نیازم 69 درصد هست میتوانم بازی را خوب اجرا کنم ؟

پاسخ اپراتور (۱ خرداد ۱۴۰۵)
سلام زیر ۸۰ بود بهتره نگیرید ممکنه احرا نشه
ارسال پاسخ
fardin_899 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۶ گزارش

من دایرکتیس12 رو نصب کردم بازم ارور میده چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام چه اروری میده
ارسال پاسخ
pedixer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۰ گزارش

عالی بود بازیو بدون مشکل نصب کردم تموم کردمش اما فارسی ساز روش نصب نشد

ارسال پاسخ
Arash23ks نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۵ گزارش

سلام اجرای بازی با خود لانچره یا نه

پاسخ اپراتور (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام بله از پوشه بازی exe اجرایی خود بازی هم اجرا میشه
ارسال پاسخ
Mammad922 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۰ گزارش

چند ساعت گیم پلی هستش

ارسال پاسخ
Amirjfloo534 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۸ گزارش

فارسی ساز نمیشه نضب کرد؟

ارسال پاسخ
kradvari2 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۷ گزارش

سلام ببخشید اینکه نوشته out to range 67.5/60 ghz رو باید چی کار کنم

پاسخ اپراتور (۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام مشکل از سمت مانیتوره دکمه alt+enter بزنید تا صفحه بازی کوچیک شه بعد از تنطیمات بازی رزولیشن رو پایین بیارید
ارسال پاسخ
Amirjfloo534 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۵ گزارش

سلام خسته نباشید میتونم فارسی ساز نصب کنم روی بازی؟

پاسخ Amirjfloo534 (۶ اردیبهشت ۱۴۰۵)
کسی جوابی نمیده؟؟؟
پاسخ Ashkan89p (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵)
اره میتونی
ارسال پاسخ
2
ilia نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۴ گزارش

با سلام و خسته نباشید بازی از یه مدت به بعد که اجراش میکنم فقط یه صفحه مشکی میاد و هرچی صبر میکنم بالا نمیاد و فقط همون صفحه سیاهه هست چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۴ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام از چرخ دنده بزنید مدیریت فایلهای بازی صحت برسی دیتا بببنید فایلها سالمه اکر درست باشه ممکنه از گرافیک باشه حتما درایور گرافبک رو اپدیت کنید
ارسال پاسخ
1
sayyad_04 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۲ گزارش

man bazi ro vaghti mikham run konam error xinput1_3.dll midad ke raftam file dll ro rikhtam to file bazi alan e rror 0xc00007b mide directx ham daram fagat inbazi nemiad

پاسخ اپراتور (۳ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام همین کار کردید اون ارور رو گرفتید دیگه نباید هیچ فایلی رو شما دستی جایی بریزید اگر این کارو کردید پاک کنید باید دایرتیکس نصب کنید سایت رو باز کنید پایین ترین قسمت سایت زده دایرتیکس دانلود ونصب کنید
ارسال پاسخ
Beny نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۲ گزارش

دمتون گرم نسخه کامل دی ال سی هم از همون اول که میری داخل بازی فعاله میتونی عوض کنی لباس شخصیت هارو

ارسال پاسخ
Beny نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۲ گزارش

سلام من بازی رو دانلود کردم ولی موقع نصب بازی تا 7 گیگ میره بعد میزنه در انتظار فرمان دانلود وقتی میزنم روش دوباره از اول میره تا 7 گیگ بعد دوباره میزنه در انتظار فرمان دانلود

پاسخ اپراتور (۲ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام برید تو پوشه بازی همه چیز پاک کنید به جز پوشه _temp بعد برید تو پوشه _temp همه چیز پاک کنید به جز پارت های rar بزنید ادامه دانلود تا چک بشه
ارسال پاسخ
1
nightt نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۸ گزارش

اولین بازی ترسناکی که باهاش ضربان قلبم رفت بالا . بینظیر بود

ارسال پاسخ
parsapro نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۶ گزارش

سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم نسخه کرک بازی چیه؟ باتشکر از سایت و برنامه خوبتون

ارسال پاسخ
Taha123456ft نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۳ گزارش

من یه مشکل دارم اونم اینه هکه وقتی بازی رو باز میکنم ارور re2.exe - fatal application exit میده

پاسخ اپراتور (۲۳ فروردین ۱۴۰۵)
سلام بازی مشکلی نداره و تست شده یا مشکل سخت افزار یا ویندوز حتما هم چک کنید درایور گرافیک اپدیت باشه
ارسال پاسخ
AliJavadi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۷ گزارش

سلام من بازی رو دانلود کردم بازی مشکل سیو داره نه میشه اتو سیو کرد نه دستی میشه سیو کرد

پاسخ اپراتور (۲۸ اسفند ۱۴۰۴)
سلام سیو نشدن ربطی به بازی نداره به ویندوز مربوطه که اجازه سیو نمیده
ارسال پاسخ
ETERN4L نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۶ گزارش

mamon az gbaz b khatrh pratform khobsh in bazi hatam tachrobh kind

ارسال پاسخ
Mahdigm نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۰۲ گزارش

سلام خسته نباشید من بازی رو نصب کردم ولی وقتی واردش میشم یه ارور تو re2exe میده میگه که XINPUT1 یافت نشد نصب مجدد شاید درستش کنه ولی نصب مجددم کردم باز همون ارورو میده میشه کمک کنید ممنون میشم

پاسخ اپراتور (۲ اسفند ۱۴۰۴)
سلام باید دایرتیکس نصب کنید
ارسال پاسخ
Hossein_Z021 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۷ گزارش

az koja farsi saz nasb konam ?

ارسال پاسخ