Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition

Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition

زنده ماندن بزرگترین چالش این راه است
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


بـازگـشـت یـک شـاهـکـار


این عنوان ژانر ترسناک که به طور کامل از پایه بازسازی شده است تا یک تجربه روایتی عمیق تر داشته باشد. با استفاده از موتور اختصاصی RE از شرکت CAPCOM، این عنوان برداشتی تازه ای با تصاویری واقعی نفس‌گیر، صدای غوطه‌ ور کننده، قلب تپنده، دوربین های جدید بالای شانه و یک رویه مدرن کنترل‌ شخصیت بازی از نسخه اصلی ارائه می‌کند.

در این عنوان، گیم پلی اکشن کلاسیک، کاوش پرتنش و حل پازل که مجموعه Resident Evil را تعریف کرده بود، بازمی گردد. بازیکنان به افسر پلیس تازه کار Leon S. Kennedy و دانشجوی کالج Claire Redfield می‌پیوندند، که با شیوع فاجعه ‌باری در شهر Raccoon که جمعیت آن را به زامبی‌های مرگبار تبدیل کرد، به هم می‌پیوندند. Leon  و Claire هر دو سیر داستانی قابل بازی جداگانه خود را دارند که به بازیکنان اجازه می دهد داستان را از منظر هر دو شخصیت ببینند. سرنوشت این دو شخصیت در دستان شما بازیکنان است زیرا آنها برای بقا با هم همکاری می کنند تا زنده بمانند و به آنچه در پس حمله وحشتناک به شهر نهفته است پی ببرند. آیا آنها می توانند از این سانحه جان سالم بدر ببرند..؟

مبارزات کلی بسته به درجه سختی بازی متفاوت است. درجه سختی “Assisted difficulty” امکان کمک در هنگام هدفگیری و بازیابی خودکار سلامت شخصیت بازی، همراه با دشمنان ضعیف‌تر را فراهم می‌کند، در حالی که سختی “Hardcore” دارای دشمنان قوی‌تر است و مهمات برای بازیکنان کمیاب است. مبارزات نیز بسته به اینکه بازیکنان با چه کسی مبارزه می کنند متفاوت خواهد بود. دشمنان معمولاً پس از شناسایی بازیکنان به دنبال آنها می آیند. شما می توانید برای کاهش سرعت آنها و ادامه بازی آنها را بکشید و یا ناقص کنید. زامبی‌ها سعی می‌کنند از طریق پنجره‌ها به ایستگاه پلیس نفوذ کنند، اما اگر پنجره‌ها از قبل تخته شده باشند، می‌توان جلوی آنها را گرفت. همچنسن دشمنان خاصی در بازی هستند که برای پیشروی در بازی باید آنها را از بین برد و نمی توان از آنها اجتناب کرد.




جـدال نـا بـرابـر



در حین بازی هم موجود سرسختی بنام “Tyrant” یا آقای X وجود دارد که دست از سر شما بر نخواهد داشت و گاه و بی گاه برای شما مزاحمت ایجاد می کند. از بین بردن این موجود برای شما ممکن نیست و فقط می توانید با شلیک های متعدد این شخصیت ناراحت را برای مدت کوتاهی بیهوش کنید که البته این عمل با از بین رفتن کلیه مهمات شما مصادف خواهد بود و به هیچ عنوان توصیه نمیشود. از این رو بهترین کار در هنگام مواجه شدن با این شخصیت، فرار کردن و جاخالی دادن است.

اگرچه Leon  و Claire هر دو در ابتدا سناریوهای خود با سلاح کمری شروع می کنند، اما هر کدام سلاح های مختلفی دارند که می توان در طول بازی به دست آورد. اسلحه ها را نیز می توان با یافتن و تجهیز قطعات اسلحه که عملکرد آنها را بهبود می بخشد سفارشی سازی کرد. سلاح‌های فرعی مانند چاقو و نارنجک را نیز می‌توان در جریان بازی یافت و برای حمله و دفع دشمنانی که به سمت بازیکن می‌آیند، استفاده کرد.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD FX-9590 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon RX 460 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 480 (3GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 28 GB
هشدار: خطر افشای روند بازی

این قسمت حاوی اطلاعاتیست که ممکن است داستان بازی را افشا کند !

Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition

25/01/2019
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 18.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Tahabaghban نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ گزارش

سلام برای من نمیاره که این بازی رو دانلود کنم 😄 میشه یک کمکی کنید

پاسخ اپراتور (۲۷ تیر ۱۴۰۳)
سلام بازی خراب برداشتیم به زودی سورس جدید قرار میگیره
ارسال پاسخ
1
amirali142 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ گزارش

خوب بود

ارسال پاسخ
احمد وای جی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ گزارش

khaste nabashid agha man chejori bazi ro kham konam dawnload kardam tiresh binahayate mikham mesl adam bazi konam xd

پاسخ اپراتور (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
سلام به اولین Item Box داخل سالن RPD رسیدید میتونین تفنگ های معمولی رو انتخاب کنید
ارسال پاسخ