Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition
زنده ماندن بزرگترین چالش این راه است
قابل اجرا در ویندوز![]() بـازگـشـت یـک شـاهـکـار |
این عنوان ژانر ترسناک که به طور کامل از پایه بازسازی شده است تا یک تجربه روایتی عمیق تر داشته باشد. با استفاده از موتور اختصاصی RE از شرکت CAPCOM، این عنوان برداشتی تازه ای با تصاویری واقعی نفسگیر، صدای غوطه ور کننده، قلب تپنده، دوربین های جدید بالای شانه و یک رویه مدرن کنترل شخصیت بازی از نسخه اصلی ارائه میکند.
در این عنوان، گیم پلی اکشن کلاسیک، کاوش پرتنش و حل پازل که مجموعه Resident Evil را تعریف کرده بود، بازمی گردد. بازیکنان به افسر پلیس تازه کار Leon S. Kennedy و دانشجوی کالج Claire Redfield میپیوندند، که با شیوع فاجعه باری در شهر Raccoon که جمعیت آن را به زامبیهای مرگبار تبدیل کرد، به هم میپیوندند. Leon و Claire هر دو سیر داستانی قابل بازی جداگانه خود را دارند که به بازیکنان اجازه می دهد داستان را از منظر هر دو شخصیت ببینند. سرنوشت این دو شخصیت در دستان شما بازیکنان است زیرا آنها برای بقا با هم همکاری می کنند تا زنده بمانند و به آنچه در پس حمله وحشتناک به شهر نهفته است پی ببرند. آیا آنها می توانند از این سانحه جان سالم بدر ببرند..؟
مبارزات کلی بسته به درجه سختی بازی متفاوت است. درجه سختی “Assisted difficulty” امکان کمک در هنگام هدفگیری و بازیابی خودکار سلامت شخصیت بازی، همراه با دشمنان ضعیفتر را فراهم میکند، در حالی که سختی “Hardcore” دارای دشمنان قویتر است و مهمات برای بازیکنان کمیاب است. مبارزات نیز بسته به اینکه بازیکنان با چه کسی مبارزه می کنند متفاوت خواهد بود. دشمنان معمولاً پس از شناسایی بازیکنان به دنبال آنها می آیند. شما می توانید برای کاهش سرعت آنها و ادامه بازی آنها را بکشید و یا ناقص کنید. زامبیها سعی میکنند از طریق پنجرهها به ایستگاه پلیس نفوذ کنند، اما اگر پنجرهها از قبل تخته شده باشند، میتوان جلوی آنها را گرفت. همچنسن دشمنان خاصی در بازی هستند که برای پیشروی در بازی باید آنها را از بین برد و نمی توان از آنها اجتناب کرد.
![]() جـدال نـا بـرابـر |
در حین بازی هم موجود سرسختی بنام “Tyrant” یا آقای X وجود دارد که دست از سر شما بر نخواهد داشت و گاه و بی گاه برای شما مزاحمت ایجاد می کند. از بین بردن این موجود برای شما ممکن نیست و فقط می توانید با شلیک های متعدد این شخصیت ناراحت را برای مدت کوتاهی بیهوش کنید که البته این عمل با از بین رفتن کلیه مهمات شما مصادف خواهد بود و به هیچ عنوان توصیه نمیشود. از این رو بهترین کار در هنگام مواجه شدن با این شخصیت، فرار کردن و جاخالی دادن است.
اگرچه Leon و Claire هر دو در ابتدا سناریوهای خود با سلاح کمری شروع می کنند، اما هر کدام سلاح های مختلفی دارند که می توان در طول بازی به دست آورد. اسلحه ها را نیز می توان با یافتن و تجهیز قطعات اسلحه که عملکرد آنها را بهبود می بخشد سفارشی سازی کرد. سلاحهای فرعی مانند چاقو و نارنجک را نیز میتوان در جریان بازی یافت و برای حمله و دفع دشمنانی که به سمت بازیکن میآیند، استفاده کرد.
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz / AMD FX-6300 Six-Core | Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD FX-9590 Eight-Core |
| حافظه | 8 GB | 8 GB |
| گرافیک | NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon RX 460 (2GB) | NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 480 (3GB) |
| DirectX | DirectX 12 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 28 GB | |
این قسمت حاوی اطلاعاتیست که ممکن است داستان بازی را افشا کند !
سلام روی دو گیگ گرافیک میاد
سلام ببخشید من حداقل سیستم مورد نیازم 69 درصد هست میتوانم بازی را خوب اجرا کنم ؟
من دایرکتیس12 رو نصب کردم بازم ارور میده چیکار کنم؟
عالی بود بازیو بدون مشکل نصب کردم تموم کردمش اما فارسی ساز روش نصب نشد
سلام اجرای بازی با خود لانچره یا نه
چند ساعت گیم پلی هستش
فارسی ساز نمیشه نضب کرد؟
سلام ببخشید اینکه نوشته out to range 67.5/60 ghz رو باید چی کار کنم
سلام خسته نباشید میتونم فارسی ساز نصب کنم روی بازی؟
با سلام و خسته نباشید بازی از یه مدت به بعد که اجراش میکنم فقط یه صفحه مشکی میاد و هرچی صبر میکنم بالا نمیاد و فقط همون صفحه سیاهه هست چیکار کنم؟
man bazi ro vaghti mikham run konam error xinput1_3.dll midad ke raftam file dll ro rikhtam to file bazi alan e rror 0xc00007b mide directx ham daram fagat inbazi nemiad
دمتون گرم نسخه کامل دی ال سی هم از همون اول که میری داخل بازی فعاله میتونی عوض کنی لباس شخصیت هارو
سلام من بازی رو دانلود کردم ولی موقع نصب بازی تا 7 گیگ میره بعد میزنه در انتظار فرمان دانلود وقتی میزنم روش دوباره از اول میره تا 7 گیگ بعد دوباره میزنه در انتظار فرمان دانلود
اولین بازی ترسناکی که باهاش ضربان قلبم رفت بالا . بینظیر بود
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم نسخه کرک بازی چیه؟ باتشکر از سایت و برنامه خوبتون
من یه مشکل دارم اونم اینه هکه وقتی بازی رو باز میکنم ارور re2.exe - fatal application exit میده
سلام من بازی رو دانلود کردم بازی مشکل سیو داره نه میشه اتو سیو کرد نه دستی میشه سیو کرد
mamon az gbaz b khatrh pratform khobsh in bazi hatam tachrobh kind
سلام خسته نباشید من بازی رو نصب کردم ولی وقتی واردش میشم یه ارور تو re2exe میده میگه که XINPUT1 یافت نشد نصب مجدد شاید درستش کنه ولی نصب مجددم کردم باز همون ارورو میده میشه کمک کنید ممنون میشم
az koja farsi saz nasb konam ?