momojavan
momojavan momojavan
۴ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۷۸:۳۳ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۷ مهر ۱۴۰۴

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Reanimal
Reanimal
۱۴۰۴/۱۲/۱۲ ساعت ۰۸:۴۴

دوستان

yassinmm00 @yassinmm00
۰
۰
۰
mehrad332211 @mehrad332211
۰
۰
۰

بازی مورد علاقه

Silent Hill 2 Remake
Silent Hill 2 Remake
۱۴۰۴/۰۸/۳۰ ساعت ۰۸:۴۷
۴۵ ساعت بازی

بازی‌ها

Reanimal
Reanimal
۱۱.۹ گیگابایت
۴
۰
Resident Evil 4 Remake Gold Edition
Resident Evil 4 Remake Gold Edition
۶۷.۵ گیگابایت
۲۸
۰
The Evil Within
The Evil Within
۵۰ گیگابایت
۰
۰
Silent Hill 2 Remake
Silent Hill 2 Remake
۳۵ گیگابایت
۴۵
۰

بازی‌ها

Directive 8020 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۶ گزارش

با ویندوز11 بالا میاد؟

ارسال پاسخ
The Evil Within نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۱ گزارش

برای من بالا نمیاد چرا انتی ویروسمم خاموش بود پرپر میشه تصویرم

ارسال پاسخ
1
Resident Evil 4 Remake Gold Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۰۲ گزارش

ویندوز 11 ورژن 25 اجرا میکنه

ارسال پاسخ
2
Red Dead Redemption 2 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۰/۰۷ گزارش

این بازی برای کارت
گرافیک 2050 بالا میاد؟

ارسال پاسخ
1
Resident Evil 3 Remake نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۰/۰۱ گزارش

بازی راحت اجرا میشه؟ ویندوزم11ه

ارسال پاسخ
2
Resident Evil 4 Remake نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۹/۲۰ گزارش

سلام ورزن ویندوزم 25H2 بازی اجرا میشه

پاسخ اپراتور (۲۱ آذر ۱۴۰۴)
سلام خیر باید از فیکسی که تو پوشه بازی هست استفاده کند شاید اجرا شه
ارسال پاسخ
1
Battlefield 6 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۹/۱۷ گزارش

سلام من کارت گرافیکم 2050 رم 16 میاره برام بالا؟

پاسخ Pedram_6147 (۲۸ آذر ۱۴۰۴)
بله میاره
ارسال پاسخ
1 2
SILENT HILL f نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۶ گزارش

با ویندوز 11 بالا میاد بازی؟

ارسال پاسخ
CarX Street نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۷ گزارش

سلام من گرافیکم 2050 لگ میزنه اگه نصب کنم؟

ارسال پاسخ
1