sadra131131919
۳
بازیها
۰
مدالها
۵۰۶:۲۷
ساعات بازی
درباره کاربر
عاشق بازی های تاریخی و استراتژیک
تاریخ عضویت: ۲۶ اسفند ۱۴۰۴




سبک باحالیه خوشم اومد
آقا این اصلا آیتم ور نمیداره، با چه دکمه ای اصلا میشه همون اول بازی آیتم هارو ورداشت؟
شاهکاره این بازی
بسیار بازی عالی بود و داستان عالی و سبکهای مختلف بازی ، عالیترین شبیه ساز WW2 ، پشتیبانی عالی بود و کارم رو راه انداخت
برام زده درحال پردازش ، یک ساعت گذشته هنوزم درحال پردارش ، کی تموم میشه این؟
سیستمم :
RTX 3050 6G
RAM 16
CORE I5 12