شهر در حال غرق با زیرنویس فارسی

The Sinking City Deluxe Edition.Farsi

۱۰ | ۷.۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی Biomutant با زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 5/10


درباره بازی The Sinking City: Deluxe Edition

The Sinking City یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Frogwares و با الهام از آثار نویسنده داستان های ترسناک H. P. Lovecraft ساخته شده است. داستان در دهه 1920 در شهر خیالی اوکمونت ماساچوست اتفاق می افتد. بازپرس خصوصی و کهنه سرباز جنگ، چارلز دبلیو. رید را دنبال می کند که در جستجوی سرنخ هایی برای علت رؤیاهای وحشتناکی است که او را آزار می دهد و درگیر راز سیل بی امان اوکمونت می شود.

 

The Sinking City برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در ژوئن 2019، برای نینتندو سوییچ در سپتامبر 2019، برای پلی استیشن 5 در فوریه 2021 و برای Xbox Series X و Series S در آوریل 2021 منتشر شد. The Sinking City یک بازی پلیسی جهان باز با دید دوربین سوم شخص است. این دارای یک سیستم تحقیقاتی است که در آن نتیجه تلاش های بازیکن اغلب بر اساس میزان دقت بازیکنان در هنگام بررسی سرنخ ها و شواهد مختلف تعریف می شود.

 

شهر Oakmont از هفت ناحیه (Advent، Coverside، Grimhaven Bay، Oldgrove، Reed Heights، Salvation Harbor و The Shells) تشکیل شده است که همگی تحت تأثیر سیل قرار گرفته اند و بازیکن باید برای ایمن بودن از قایق استفاده کند. از خیابان های سیل زده عبور کنید تا به مناطق خشک تر برسید. بازیکن می تواند در صورت لزوم شنا کند، اما آب آلوده است و می تواند به طور مهلکی به سلامت او آسیب برساند. بازیکن همچنین مجموعه ای از ابزارها و سلاح ها را جمع آوری می کند و در مواقعی باید از آنها برای کشتن موجودات ماورایی و غلبه بر توهم ایجاد شده استفاده کند. با این حال، از آنجایی که Oakmont مکانی منزوی با منابع رو به کاهش و نظم اجتماعی رو به وخامت است، گلوله ها در بازی جایگزین واحد پولی شده اند. شلیک کردن گلوله های زیاد باعث می شود که بازیکن نتواند کالاهای مورد نظر خود را مبادله کند. یکی دیگر از منابع اصلی سلامت عقل است که صرف قدرت های تحقیقاتی برای بازسازی صحنه های جرم و شناسایی سرنخ ها می شود. سلامت عقل به آرامی خودبه‌خود بازسازی می‌شود، اما می‌توان آن را سریع‌تر با داروهای ضد روان پریشی دوباره پر کرد. صحنه‌ها و برخوردهای آزاردهنده می‌تواند باعث افت ناگهانی و شدید در سلامت عقل شود، بر ادراک بازیکن از محیط اطراف تأثیر بگذارد، و با بالا رفتن بیش از حد باعث از دست دادن کامل سلامت عقل شود که این مورد باعث مرگ شخصیت بازی می شود.

 

شهر در حال غرق با زیرنویس فارسی

تاریخ انتشار: به زودی
حجم دانلود: 17.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

alireza711 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

سلام تشکر از زحماتتون . اگه امکانش هست یه تیکه از تریلر بازیها رو هم اضافه کنید ممنونم

ارسال پاسخ