کسی تونسته اینو 60 فریم اجرا کنه؟ چون من شنیده بودم این نسخه 3 اپتیمایز نیست و مثل رونین خیلی افت فریم و لگ داره
نسخه اول که فوق العاده بود گرافیکش برای زمان خودش شاهکار بود مپش عالی موزیکاش خ خوب بود
لطفا علت گزارش یا مشکل را بنویسید.
حساب کاربری دارید؟ وارد شوید!
لطفا کد تایید ارسال شده برای شماره را وارد نمایید.
لطفا اطلاعات مورد نیاز برای ثبتنام را تکمیل نمایید.
لطفا نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید.
پس از ورود شماره موبایل یا پست الکترونیکی، کد برای شما ارسال میشود.
ما یک پیامک حاوی کد بازیابی ۵ رقمی برای شما ارسال کردیم که تا لحظاتی دیگر به دست شما میرسد. لطفا کد تائید را وارد نمایید و یک رمز جدید برای خود انتخاب نمایید.
کسی تونسته اینو 60 فریم اجرا کنه؟
چون من شنیده بودم این نسخه 3 اپتیمایز نیست و مثل رونین خیلی افت فریم و لگ داره
نسخه اول که فوق العاده بود گرافیکش برای زمان خودش شاهکار بود مپش عالی موزیکاش خ خوب بود