یاسین
@yasinhika
۳
بازیها
۰
مدالها
۴۹:۰۶
ساعات بازی




یک سوال داشتم ماد هایی که هستن مثلا لیگ ایران اونارو چه طوری اضافه کنم به اف سی یا خودتون از این مادها منتشر میکنند
عالی اولین کامنت
عالی بهترین بازی عمرم و یک سوال اینکه زیر نویس فارسی کی اضافه میشه؟
بازی بعد یک نیمه لگ است و با افزلیش گرافیک لگ میشه بعد یک نیمه هر چقدرم لود اسکواد میکنم سیو میکنم و هر کاری میکنم لگ داره و قسمتهای جام جهانی وکریر با ایکون باز نمیشه باید چیکار کنم به غیر لود اسکواد 24 نمیشه کاری کرد
من نم تونم نو جام جهانی برم وارد که میشه ترنومنتها نیست باید چیکار کنم هر کاری کردم نیاورد و بخش کریر با ایکون میزنم میبینم هیچی نیس که بازی کنم انگار منو نداره
ترنومنتها اصلا نمیاره چیکار کنم