Prototype

Prototype

آنها نمی دانند من چه توانایی هایی دارم !
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


توضیحات مربوط به فایل‌های نسخه FitGirl:

کاربران عزیز، پس از نصب بازی، تعدادی فایل اجرایی جذاب در محل نصب بازی شما وجود دارند که توضیحاتشان بدین ترتیب است:

فایل ResChanger.exe:  اعمال رزولوشن های مدرن بر روی بازی که از پچ کردن فایل prototypeenginef.dll برای رزولوشن های دلخواه و FOV بدست آمده است.

ویرایش کامل فایل prototypeenginef.dll: برای تخصیص مقدار بیشتر رم به بازی برای اجرای روان تر

فایل   Restrict Cores.bat: برای اجرای بازی در ویندوز 10 با سیستم های بیشتر از 4هسته CPU.

 


Prototype  یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۰۹ است که توسط رادیکال انترتینمنت توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. در ژوئن 2009 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در جولای 2015، این بازی در کنار دنباله آن به عنوان Prototype Biohazard Bundle  برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مجدداً منتشر شد. نسخه های جداگانه این دو بازی در آگوست 2015 در دسترس قرار گرفت. در Prototype، بازیکنان شخصیتی به نام الکس مرسر را کنترل می کنند که تلاش می کند تا شیوع ویروسی به نام Blacklight را در منهتن متوقف کند، ویروسی که افراد را به هیولاهای قدرتمند و خشن تبدیل می کند. الکس همچنین تلاش می کند تا گذشته مرموز خود را در حالی که هم با ارتش ایالات متحده و هم با نیروهای عملیات سیاه پوش به نام Blackwatch درگیر می شود، کشف کند. خارج از داستان اصلی، بازیکنان می توانند آزادانه دنیای باز بازی را کشف کنند و در چندین فعالیت جانبی مختلف شرکت کنند.

 

این بازی پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و به دلیل اصالت، داستان سرایی و گیم پلی جذابش مورد تحسین قرار گرفت. چندین منتقد آن را با Infamous مقایسه کردند، بازی که یک ماه قبل از انتشار Prototype منتشر شد و عناصر زیادی شبیه به Prototype داشت. همچنین یک موفقیت تجاری بود و تا مارس 2012 2.1 میلیون نسخه فروخت. یک مینی سریال کمیک که به عنوان پیش درآمدی برای رویدادهای بازی عمل می کند، توسط دی سی کامیکس منتشر شد. دنباله‌ای به نام Prototype 2 در آوریل 2012 انتشار یافت.

 

Prototype یک بازی اکشن ماجراجویی است که از منظر سوم شخص انجام می شود و در دنیایی باز و بر اساس منهتن امروزی جریان دارد. محیط بازی عمدتاً به شهر واقعی شبیه است که شامل تمام نقاط دیدنی معروف آن، از جمله ساختمان امپایر استیت، ساختمان کرایسلر، منطقه ی وال استریت، خیابان آزادی ، ساختمان Conde Nast، ساختمان Metlife، One New York Plaza، و ساختمان Life نیویورک می شود.

 

شخصیت بازیکن، الکس مرسر، توانایی تغییر شکل را دارد و به او اجازه می‌دهد تا بدن خود را طوری تغییر دهد که شبیه هرکسی باشد. قدرت‌های او در سیستم مبارزه بازی نیز نقش دارند، زیرا الکس می‌تواند نیروی درون دیگران را برای به دست آوردن سلامتی به طور کامل جذب خود کند. این همچنین به او اجازه می‌دهد تا شکل‌هایی از دشمنان انسانی را که جذب می‌کند را به خود بگیرد و در نتیجه به بازیکن اجازه می‌دهد تا به عنوان یکی از آنها در اطراف دشمن حرکت کند. این مبدل تنها تا زمانی ادامه خواهد داشت که الکس نامحسوس باقی بماند. الکس همچنین دارای قدرت مافوق بشری است و بیشتر انسان ها را با یک مشت می کشد. او می‌تواند حرکات و ضربات مختلفی را بدون تغییر شکل انجام دهد، همچنین می‌تواند حرکات ژیمناستیک بیشتری مانند ترکیب‌های هوایی، لیز خوردن در امتداد زمین با استفاده از بدن هر دشمن انسان‌نما، و حمله ی گلوله ای با سرعت بالا انجام دهد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4700 @ 2.60GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+ Intel Core2 Duo L9600 @ 2.13GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7800 GT (256MB) / AMD Radeon X1800 GTO (256MB) NVIDIA GeForce 7800 GTX (512MB) / AMD Radeon R5 235X (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 8 GB

Prototype

09/06/2009
Radical Entertainment
Activision
+18
حجم دانلود: 7.49 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

yashix نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ گزارش

ki mojod mishe?

ارسال پاسخ