Prototype 2

Prototype 2

دو شـیـوع در یـک مکان
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Prototype 2 یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی جهان باز محصول ۲۰۱۲ است. این بازی توسط استودیوی Radical Entertainment توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی در سال 2010 در جوایز Spike VGA اعلام شد. نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 14 جولای 2015 همراه با اولین بازی به عنوان Prototype Biohazard Bundle منتشر شد. نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی‌ها در آگوست ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفتند.

 

این بازی دارای یک قهرمان جدید به نام جیمز هلر است که در تلاش برای نابود کردن ویروس Blacklight می باشد. داستان یک انتقام است، زیرا هلر می خواهد الکس مرسر، قهرمان پروتوتایپ اصلی را پس از کشته شدن خانواده اش در شیوع ویروس بلک لایت، بکشد. 

 

گرفتن هویت افراد و تغییر شکل در آنها تاکتیکی تر شده است. با توجه به اقدامات بلک واچ در منطقه زرد، اگر بازیکن نقش یک سرباز را به عهده بگیرد، مردم به او واکنش نشان می دهند که نشان می دهد نمی خواهند با او کاری داشته باشند. برای اطمینان از اینکه دشمنان بر بازیکن غلبه نمی کنند، رادیکال یک سیستم جاخالی و هوش مصنوعی جدید و واقعی تر ایجاد کرده است. هلر می تواند در بازی از سلاح هایی مانند کندن تیربار از روی تانک برای شلیک و کشتن دشمنان استفاده کند. هلر همچنین می‌تواند مخفیانه به دشمنان انسان ناآگاه حمله کند، ویروس بلک لایت را به آنها تزریق کند و آنها را به "BioBomb" تبدیل کند تا به طرز چشمگیری منفجر شوند. هلر همچنین دارای قدرت و چابکی فوق بشری، تقریباً آسیب ناپذیری در برابر آسیب، جهش و سر خوردن، گلاید کردن، استقامت بی نهایت، افزایش سرعت و حس سونار است. سونار دارای یک توانایی پالس جدید است که ویژگی‌های کلیدی یک محیط را برجسته می‌کند تا بازیکن را راحت‌تر پیدا کند، به‌جای اینکه در یک جمعیت بزرگ به دنبال فردی با نمادی بالای سرش بگردد. رادیکال بیان کرده است که قدرت‌ها معنی‌دارتر خواهند بود و به‌عنوان جهش و ارتقا ظاهر می‌شوند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که چگونه می‌خواهند در نقش هلر به بازی ادامه دهند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4700 @ 2.60GHz / AMD Phenom 8750 Triple-Core Intel Core2 Quad Q8400 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X4 965
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 4850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 10 GB

Prototype 2

24/07/2012
Radical Entertainment
Activision
+18
حجم دانلود: 8.75 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ابوالفضل پازوکی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ گزارش

سلام تشگر میکنم از مسئولین جی باز بازی اجرا شد بدون مشگل👌❤

ارسال پاسخ
1 2