Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

کار من دانستن چیزهاییست که دیگران نمی دانند
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

 

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments  یک بازی ویدئویی معمایی ماجراجویی در سری شرلوک هلمز است که توسط Frogwares در سال 2014 توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive از سال 2014 تا 2019 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و ایکس باکس 360 توزیع شده است. 

 

بازی در لندن و حومه آن در سال‌های 1894 و 1895 با گیم‌پلی متمرکز بر یافتن مقصر اصلی جنایات و انتخاب اخلاقی مبنی بر تبرئه یا محکوم کردن آنها می‌گذرد. این بازی اولین بازی در این سری است که از Unreal Engine 3 استفاده می کند و از داستان های اصلی آرتور کانن دویل الهام گرفته شده است. این بازی به شش مورد قتل، ناپدید شدن و دزدی تقسیم می شود که با اقتباس از رمان های دویل نوشته شده است. عنوان آن نمایشنامه ای از عنوان رمان روسی جنایت و مکافات نویسنده فئودور داستایوفسکی است که شرلوک اغلب در طول بازی در حال خواندن آن دیده می شود.

 

شرلوک هلمز شخصیت اصلی قابل بازی با دکتر واتسون، توبی (یک سگ باست) و پاسبان مارو به طور خلاصه قابل بازی هستند. اکثر بازی شامل کاوش صحنه های جنایت و بررسی سرنخ ها است. پس از کشف، سرنخ‌ها به یک «تخته ی ترسیم و اتصال سر نخ ها» اضافه می‌شوند، مکانیک بازی که شامل پیوند دادن قطعات اطلاعات به یکدیگر است و اینکار منجر به حذف احتمالات و نزدیک شدن به هدف اصلی خواهد شد. هنگامی که سرنخ ها به یکدیگر متصل شوند، بازیکن درخت کاملی از اکتشافات خود خواهد داشت. بسته به اینکه بازیکنان چگونه سرنخ ها را تفسیر می کنند، نتایج متفاوتی خواهند داشت. بنابراین، بازیکن می تواند در یافتن مقصر شکست بخورد یا موفق شود. بازیکنان همچنین تصمیم می گیرند که مجرم را تبرئه یا محکوم کنند. انتخاب اخلاقی بازیکن بر گیم پلی بازی تأثیر گذار خواهد بود. هر مورد 3-5 راه حل ممکن خواهد داشت. در مجموع 6-10 پایان مختلف برای هر مورد وجود دارد. در مجموع، بازی 14 مکانیک تحقیقاتی را ارائه می‌کند، از جمله مهارت شرلوک هلمز برای استنباط بسیاری از جزئیات در مورد زندگی افراد به سادگی با نگاه کردن به آنها یا تصور و بازسازی روند رویداد با مشاهده دقیق تمام جزئیات کلیدی صحنه جرم.

 

دو نمای دوربین موجود است - یک زاویه دید اول شخص و یک دوربین سوم شخص ثابت. بازیکن می تواند در هر زمان بین آنها سوئیچ کند. شرلوک همچنین می تواند از کالبد شکافی و اسکن افرادی که ملاقات می کند، شواهدی به دست آورد. بازیکنان برای بازرسی نزدیک از چهره و احساسات، لباس و متعلقات یک شخصیت وارد یک نمای اول شخص می‌شوند، جایی که به عنوان یک بازرس همه چیز را از زخم‌ها و کبودی‌ها گرفته تا کیفیت یک لباس را پیدا می‌کند. Frogwares لندن دوران ویکتوریا را با استفاده از موتور جدید به طور کامل شرح داده است که می توان تمام آن را کاوش کرد.

 

مکانیکی به نام "Sherlock Vision" به برجسته کردن شواهدی کمک می کند که در غیر این صورت از قلم می افتادند. به عنوان مثال، از طریق شرلوک ویژن، بازیکنان می‌توانند به قفسه‌های قفسه‌های گرد و غباری نگاه کنند و متوجه شوند که یک صندوق از قفسه برداشته شده است، یا ممکن است یک آیتم کتیبه‌ای مخفی روی آن داشته باشد. گاهی در جریان اوقات متنی ظاهر می‌شود که جزئیاتی از تفکر هولمز را نشان می‌دهد، مثلاً صدای قدم‌هایی که بسوی او نزدیک می شوند و یا چه کسی ممکن است پشت یک درب باشد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo T8300 @ 2.40GHz | AMD Athlon X2 Dual Core L310 Intel Core2 Duo P9600 @ 2.53GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8600 GTS (256MB) / AMD Radeon HD 3850 (256MB) NVIDIA GeForce 8800 GS (512MB) / AMD Radeon HD 8400E (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 14 GB

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

30/09/2014
Frogwares
+18
حجم دانلود: 3.9 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄