Sherlock Holmes: The Awakened

Sherlock Holmes: The Awakened

۱۰ | ۵
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Sherlock Holmes: The Awakened یک بازی ویدئویی ماجراجویی است که توسط Frogwares توسعه یافته و در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. بازی یک داستان اصلی را دنبال می کند زیرا شرلوک هلمز و همراهش دکتر جان اچ واتسون در حال بررسی یک سری از ناپدید شدن های عجیب و غریب مربوط به افسانه های Cthulhu هستند. سومین بازی از سری بازی های ماجراجویی شرلوک هلمز که توسط Frogwares ساخته شده است، The Awakened در سال 2002 توسط Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy و در سال 2004 توسط Sherlock Holmes: The Case of the Silver Earring ساخته شد. این اولین بازی از این سری است که به عناصر ماوراء طبیعی مانند Cthulhu Mythos می پردازد، دو بازی قبلی دارای توطئه های نسبتاً سنتی هولمزی بودند.

 

در سال 2008، نسخه بازسازی شده ای منتشر شد که علاوه بر پرسپکتیو اول شخص، قابلیت بازی در حالت پرسپکتیو سوم شخص را نیز ارائه می دهد. این نسخه همچنین دارای گرافیک بهبود یافته و تغییراتی در سیستم راهنما است. همچنین این اولین بازی "شرلوک هلمز" است که امتیاز M (بالغ 17+) را از ESRB دریافت می کند. نسخه بازسازی شده در تاریخ 6 آگوست 2009 در Steam در دسترس قرار گرفت.

 

The Awakened اولین عنوان Frogwares بود که به گیم‌پلی اجازه داد تا در منظره سه بعدی کاملاً واقعی و از منظر اول شخص انجام شود و پس‌زمینه‌های از پیش رندر شده قبلی خود را از دست بدهد. مانند دیگر بازی های شرلوک هلمز توسط Frogwares، یک محیط جهان باز را در هر مکانی ارائه می دهد که می تواند سرنخ ها را پنهان کند و با دیگر شخصیت ها تعامل داشته باشد. سیستم موجودی تمام اشیا، اسناد و مکان های نقشه را برای استفاده بعدی ذخیره می کند و همچنین می تواند برای ترکیب اشیاء استفاده شود. تمام مکالمات با شخصیت‌های بازی از طریق صحنه‌های دموی خطی انجام می‌شود که در هیچ نقطه‌ای نمی‌توانید سوژه‌ها را در آن هدایت کنید. برخی از این مکالمات صرفاً با کلیک کردن بر روی یک کاراکتر آغاز می‌شوند، در حالی که برخی دیگر نیاز به انجام یک سری کار دارند قبل از اینکه خود به خود انجام شوند. در حالی که بیشتر نتیجه گیری های هولمز در بازی از جمع آوری سرنخ های تصادفی یافت شده در اطراف صحنه های جنایت حاصل می شود، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا شواهدی را به آپارتمان معروف هولمز 221 B Baker Street برگردانند و آن را زیر میکروسکوپ بررسی کنند یا آن را در مواد شیمیایی قرار دهند. تست ها آنها همچنین معماهایی برای حل در طول بازی خواهند داشت مانند انتخاب قفل های ترکیبی، رمزگشایی پیام های رمزآلود و حل یک پازل ساعت برای باز کردن گاوصندوق.

 

بازی را می توان از منظر اول یا سوم شخص مشاهده کرد و آیکونی را ارائه می دهد که نشان می دهد هولمز چه اقداماتی را می تواند در دنیای خود انجام دهد مانند بلند کردن یا صحبت کردن. هلمز می تواند از طریق ماوس یا صفحه کلید حرکت کند و حرکت او در فضای سه بعدی کاملاً آزاد است. در حالی که بازی فضای مناسبی را برای حرکت در هر منطقه فراهم می کند، مواردی وجود دارد که هولمز باید به یک صفحه منطقه جدید حرکت کند یا نمای خود را از خیابان تغییر دهد تا جایی که بازیکنان می خواهند حرکت کند، اما در این موارد. در موارد، یک نماد مجموعه ای از ردپاها را برای نشان دادن تغییر نشان می دهد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3470T @ 2.90GHz | AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i7-6700 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 2600
حافظه 8 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 770 (4GB) / AMD Radeon R9 380 (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 590 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Sherlock Holmes: The Awakened

تاریخ انتشار: به زودی
Frogwares
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

آیدین رستمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ گزارش

نزدیک به سه ماهه هیچ بازی منتشر نکردید هر هفته سایت رو چک میکنم خبری شده!؟

پاسخ اپراتور (۲ دی ۱۴۰۲)
کالیستو رو چک کنید تازه اومده
ارسال پاسخ