Werewolf: The Apocalypse Earthblood

Werewolf: The Apocalypse Earthblood

انتقام طبیعت از انسان های طـمـعـکار
۱۰ | ۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood یک بازی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط Cyanide توسعه یافته و توسط Nacon منتشر شده است. این بازی بر اساس بازی نقش‌آفرینی Werewolf: The Apocalypse توسط White Wolf Publishing ساخته شده است و بخشی از مجموعه بزرگ‌تر World of Darkness است. این بازی در 4 فوریه 2021 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد.

 

داستان بازی در مورد Cahal، یک گرگینه است که از قبیله گرگینه خود تبعید شده و با شرکت Pentex و آلودگی ناشی از آن مبارزه می کند. بازیکن، به عنوان Cahal، مناطقی در شمال غربی آمریکا را طی می کند و می تواند به گرگ، انسان یا گرگینه برای انجام وظایف مختلف مانند اکتشاف، گفتگو و مبارزه تغییر شکل دهد. بازیکن مناطق مختلف شمال غرب آمریکا را در یک دنیای مجازی بزرگ کاوش می کند. در این مناطق، بازیکن ماموریت هایی را به عهده می گیرد، که ممکن است تأثیراتی بر دنیای بازی داشته باشد، از جمله منجر به باز شدن قفل مأموریت‌های ثانویه شود. بازیکن همچنین به Penumbra می‌رود، مکانی بین دنیای فیزیکی و دنیای ارواح، جایی که می‌تواند ماموریت های فرعی یا چالش‌هایی را از انرژی معنوی آبشار دریافت کند، که برای تکمیل آن‌ها به بازیکن پاداش داده میشود، مانند باز کردن میان‌برهای بین مناطق.

 

گرگینه یک تغییر شکل دهنده است و می تواند علاوه بر شکل گرگ نما، شکل های گرگ و انسان نیز به خود بگیرد. هر فرم مکانیزم های گیم پلی مخصوص به خود را دارد: شکل گرگ برای کاوش، ردیابی، جاسوسی و مخفی کاری و همچنین امکان عبور از گذرگاه های باریک استفاده می شود. شکل انسان برای تعاملات، مانند استفاده از ماشین ها و گفتگو با مردم استفاده می شود. و از شکل گرگینه برای مبارزه استفاده می شود. وقتی در شکل انسان است، دیگر شخصیت‌ها نمی‌دانند که شخصیت بازیکن واقعاً یک گرگینه است و به بازیکن اجازه می‌دهد تا بین مردم حاضر شود. بازیکن گرگینه را از طریق شاخه های مهارت توسعه می دهد، جایی که می توان الگوهای مختلفی برای تقویت نقاط مورد نظربازیکنان انتخاب کرد. بازیکن همچنین به قدرت‌های ماوراءالطبیعه ی مختلفی دسترسی دارد که آنها را از طبیعت به دست می آورد.

 

قسمتی از GamePlay بازی شامل مدیریت خشم شخصیت بازیکن می شود. خشم گرگینه با اطلاع از مشکلاتی که انسان ها ایجاد کرده اند، مانند آلودگی و طمع، افزایش می یابد. اگر بازیکن اجازه دهد که خشم گرگینه سرازیر شود، گرگینه وارد حالت دیوانگی شده و به یک جانور خشن و هیولا تبدیل می شود. هنگامی که در حالت دیوانگی است، گرگینه قدرتمندتر است، اما تجزیه و تحلیل اطلاعات، مانند دشمن یا بی گناه بودن یک شخصیت، دشوارتر است و توجه دشمنان را به خود جلب می کند. تنها راه بیرون آمدن از این حالت، کشتن همه حاضران است، صرف نظر از اینکه آنها دشمن هستند یا بی گناه !

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3470 @ 3.20GHz | AMD FX-8370E Eight-Core Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 3600X
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 (1GB) / AMD Radeon HD 7790 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 780 (4GB) / AMD Radeon R9 290 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 12 GB

Werewolf: The Apocalypse Earthblood

04/02/2021
Cyanide
Nacon
+18
حجم دانلود: 8.26 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄