Murdered: Soul Suspect

Murdered: Soul Suspect

دیدن جسد خودت که تو خیابون افتاده... مثل آینه ایه که نمیخوای بهش نگاه کنی
۱۰ | ۵.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

در تمام طول نصب بازی آنتی ویروس غیرفعال باشد.

در صورت اجرا نشدن و دریافت ارور    steam_api64.dll   کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده است و باید انتی ویروس را غیر فعال کرده و پوشه بازی را در Exclution انتی ویروس قرار داده و از لانچر داخل صفحه بازی چرخ دنده را زده و بازنشانی کرک را بزنید.



 Murdered: Soul Suspect یک بازی ویدیویی ماجراجویی است که توسط Airtight Games توسعه یافته و در سال 2014 توسط Square Enix برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

 

بازی به صورت سوم شخص بازی می‌شود، در حالی که بازیکن، قهرمان داستان، کارآگاه رونان اوکانر، در اطراف نسخه‌ای تخیلی از شهر آمریکایی، Salem، حرکت می‌کند. داستان بر روی رونان متمرکز است که او یک قاتل سریالی بدنام به نام " Bell Killer" را شکار می کند. پس از کشته شدن توسط Bell Killer در ابتدای بازی، رونان به عنوان یک روح به بازی باز می گردد. سپس همسرش جولیا که مدت ها قبل مرده است به او اطلاع می دهد که باید معمای Bell Killer را حل کند تا بتواند دوباره به او بپیوندد.

 

Murdered: Soul Suspect برای برخی از جنبه های داستان و مفهوم اصلی داستان آن که بخشی از زندگی پس از مرگ را از دید سازنده به تصویر کشیده بود، مورد تحسین قرار گرفت. بازیکن که در نمای سوم شخص بازی می‌کند. مناطق متعددی در شهر Salem برای کاوش وجود دارد، مانند کلیسا، ساختمان آپارتمان و قبرستان. بازیکن سطوح را به منظور پیشرفت بیشتر در بازی تکمیل می کند. صدها مجموعه در بازی وجود دارد، از جمله پیام هایی که از دنیای مردگان به شخصیت بازی منتقل می شود و انواع مختلف کاغذهای خرد شده که حاوی اطلاعاتی در مورد زندگی رونان هستند. از آنجایی که شخصیت یک روح است، دارای تعدادی از توانایی های اشباح مانند طی الارض و تسخیر جسم دیگران است. هر منطقه دارای سرنخ هایی برای جمع آوری جهت پیشروی در سطح و داستان است. 

 

یک قاتل زنجیره‌ای معروف به Bell Killer شروع به قتل قربانیانی می‌کند که به ظاهر نامرتبط هستند. کارآگاه پلیس رونان اوکانر موفق می شود Bell Killer را ردیابی کند، اما از پنجره به بیرون پرتاب می شود و در جریان یک درگیری به ضرب گلوله کشته می شود. او در قالب یک روح برمی گردد و متوجه می شود که برای رسیدن به زندگی پس از مرگ و ملاقات با همسرش جولیا، ابتدا باید هویت قاتل خود را کشف کند. با کمک ابیگیل، روح یک کودک پیوریتن، رونان می تواند از توانایی های روحی خود برای بازگشت به صحنه مبارزه استفاده کند و متوجه می شود که رسانه ای به نام Joy شاهد این درگیری بوده است و اکنون در یک کلیسا مخفی شده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core Duo U2500 @ 1.20GHz | AMD Athlon X2 Dual Core 3250e Intel Core i5-3570 @ 3.40GHz | AMD FX-8300 Eight-Core
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon R9 270 (2GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 12 GB

Murdered: Soul Suspect

03/06/2014
Airtight Games
Square Enix
+18
حجم دانلود: 6.32 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄