Marvel's Guardians of the Galaxy

Marvel's Guardians of the Galaxy

۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Marvel's Guardians of the Galaxy یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۱ توسط Eidos-Montréal توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شده است. این بازی بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس Guardians of the Galaxy ساخته شده است. در این بازی، تیم قهرمان، در حالی که تلاش می کند یک جانور را برای یک کلکسیونر ثروتمند دستگیر کند، به طور تصادفی موجودی به ظاهر بی ضرر را آزاد می کند و به طور ناخواسته مجموعه ای از حوادث فاجعه بار را به راه می اندازد که آرامش جهان را تهدید می کند. بازیکن کنترل پیتر کویل / استار-لرد، رهبر خودخوانده تیم را به عهده می گیرد و دستوراتی را برای سایر اعضای نگهبانان از جمله درکس ویرانگر، گامورا، راکت راکون و گروت صادر می کند.

 

Marvel's Guardians of the Galaxy دومین بازی بود که تحت همکاری چند بازی Marvel Entertainment و Square Enix منتشر شد، اولین بازی Marvel's Avengers توسط Crystal Dynamics. برخلاف انتقام جویان، این بازی کاملاً تک نفره است و محتوای قابل دانلود یا ریزتراکنشی ندارد. مارول فعالانه Eidos را تشویق کرد تا نسخه خود از Guardians را بسازد و از نزدیک با تیم همکاری کرد. روایت و کار گروهی به عنوان ارکان مهم توسعه بازی ذکر شد. در حالی که بازی دارای لحنی آرام است، داستان زیربنایی بر مضامین تروما و اندوه متمرکز است. ریچارد ژاک موسیقی متن بازی را ساخت، در حالی که یک آلبوم اصلی با الهام از موسیقی دهه 1980 توسط کارگردان صوتی بازی استیو شپکوفسکی منتشر شد. موسیقی متن ارکستر در استودیو ابی رود ضبط شده است.

 

این بازی که در ژوئن 2021 معرفی شد، برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و نینتندو سوییچ در اکتبر همان سال از طریق استریم ابری منتشر شد. در حالی که انتظارات اولیه برای این عنوان به دلیل استقبال ضعیف از انتقام‌جویان مارول کم بود، این بازی با نقدهای مطلوبی از سوی منتقدان همراه شد و به دلیل روایت، اجرای بازیگران، موسیقی و شخصیت‌های آن مورد تحسین قرار گرفت. چندین نشریه بازیسازی نامزد جوایز متعدد پایان سال شد. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i7-4790 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 470/570 (6GB) NVIDIA GeForce GTX 1660 (8GB) / AMD Radeon RX 590 (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 80 GB

Marvel's Guardians of the Galaxy

تاریخ انتشار: به زودی
Eidos-Montréal
Square Enix
+18
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

علی علی یی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ گزارش

درود ! 👋
ما قدردان زحماتتان هستیم بسیار و تشکر می‌کنیم از لانچر خوبتون
فقط اگر میشود بگویید که کِی این بازی قابل دانلود میشود ؟
میدونید چقدر وقته منتظرم که این بازی رو فقط از لانچرتون دان کنم ! 🥺🥺🥺

پاسخ اپراتور (۳ بهمن ۱۴۰۲)
سلام متشکرم
در حال تکمیل آرشیو هستیم
ارسال پاسخ