NBA 2K23

NBA 2K23

شکست های گذشته دلیل اصلی پیروزی امروز است
۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+3


NBA 2K23 یک بازی ویدئویی بسکتبال است که در سال 2022 توسط Visual Concepts توسعه یافته و توسط 2K بر اساس انجمن ملی بسکتبال (NBA) منتشر شده است. این بیست و چهارمین قسمت از سری NBA 2K است و جانشین NBA 2K22 است. این بازی در 9 سپتامبر 2022 برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و اندروید منتشر شد. NBA 2K23 Arcade Edition در 18 اکتبر در Apple Arcade منتشر شد.

برای اولین بار از زمان NBA 2K11، Jordan Challenge به این عنوان اضافه شد. بازی شما را با چتر نجات به سال 1982 بازمی‌گرداند، و اولین چالش شما را می‌بیند که یک بازی بسکتبال با حضور مایکل جردن انجام می‌دهید. MyNBA همچنین بروز رسانی شد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا در طول فصل‌های 1983–84، 1991–92، یا 2002–2003 NBA کار خود را در MyNBA آغاز کند. بازیکن همچنین می تواند در فصل جاری NBA 2022-23 در بازی های انتخابی "دوران مدرن" شروع کند. حالت جدید MyNBA شامل جابجایی خودکار تیم مانند کانزاس سیتی کینگز به ساکرامنتو، انتقال ونکوور گریزلیز به ممفیس و نقل مکان Seattle SuperSonics به اوکلاهما سیتی است، با این حال کاربر می تواند این حرکت ها را وتو کند. حالت "دوران" دارای عرصه‌ها، آرم‌ها و پیراهن‌های دهه‌های 1980، 1990 و 2000، فهرست‌های کامل تاریخی و همچنین کلاس‌های پیش‌نویس است که قبلاً در بازی‌های قبلی NBA 2K موجود بود. این حالت همچنین شامل فیلترهای تلویزیونی است و در آن بسته‌هایی پخش می‌شود که سبک‌های پخش تلویزیونی مناسب را برای دوره خاصی که کاربر شروع می‌کند، شبیه‌سازی می‌کند و بسته پخش دهه 90 شبیه بسته NBA در NBC است که در اوایل دهه 90 استفاده می‌شد، و بسته پخش دهه 2000 مشابه ESPN است. پخش های مورد استفاده در اوایل دهه 2000. بسته های پخش دهه 1980 و 90 نیز در حالت چالش جردن استفاده می شود. علاوه بر دوره‌های NBA، با تغییرات قوانین تاریخی همراه شد که به شما امکان می‌دهد قوانین جدیدی را تغییر دهید یا اضافه کنید که بر گیم‌پلی در دوره‌های NBA تأثیر می‌گذارد، شما می‌توانید قوانین تاریخی را در طول فصل خارج از شبیه‌سازی تغییر دهید یا اضافه کنید.

برخی از تغییرات قابل توجه تر در NBA 2K23 حذف قراردادها در MyTeam بود که به بازیکنان شما این امکان را می داد تا بتوانند بازی های نامحدود را بدون نیاز به اضافه کردن مداوم قرارداد انجام دهند یا یک قرارداد "الماس" به بازیکنان خود اضافه کنید تا بتوانید بازی های بیشتری را با آنها انجام دهید. علاوه بر این، یک ویژگی جدید اضافه شده به MyTeam حالتی به نام Triple Threat Online است که به شما این امکان را می‌دهد تا در برابر حداکثر 3 نفر در هر تیم همکاری کنید. نظرات مثبت زیادی در مورد ویژگی‌های اصلی بازی مانند مرکز شهر عظیم موجود در نسخه‌های PS5 و Xbox Series X بازی منتشر شده است. چالش جردن موفقیت دیگری است که به بازیکنان اجازه می دهد لحظات نمادین مایکل جردن را دوباره زنده کنند. 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz | AMD FX-4100 Quad-Core Intel Core i5-4430 @ 3.00GHz | AMD FX-8370 Eight-Core
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 450 (1GB) / AMD Radeon HD 7770 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon R9 270 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 110 GB

NBA 2K23

تاریخ انتشار: به زودی
Visual Concepts
2K GAMES
+3
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۹
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

حسن عشقی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ گزارش

بزارین لطفا خیلی وقته منتظریم

ارسال پاسخ
3
amir.kh نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ گزارش

سلام چرا هنوز این بازی رو قرار نداید ؟

ارسال پاسخ
1
رسول واحدی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ گزارش

خیلی منتظریم چرا نمیاد پس هر روز چک میکنم

ارسال پاسخ
1
hamidhq نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ گزارش

سلام لطفا بازی رو قرار بدید ممنون

ارسال پاسخ
2
امین گیم نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ گزارش

سلام
قرار بود هاست تغییر بدید
آیا انجام شد ؟

پاسخ اپراتور (۱۳ مرداد ۱۴۰۲)
سلام بله و این بازی ها به زودی قرار میگیرن.
ارسال پاسخ
1
بسکتبال ۲۳ نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ گزارش

سلام خیلی وقته گذشته
چرا این بازی قرار نمی‌دید ؟

پاسخ اپراتور (۲۸ تیر ۱۴۰۲)
سلام وقت بخیر منتظریم نیم بها شیم بعد قرار بدیم چون حجم بازی زیاده
ارسال پاسخ
1
محمد غیاثوند نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ گزارش

سلام خیلی منتظریم کی قرار میدید ؟

پاسخ اپراتور (۲۶ خرداد ۱۴۰۲)
سلام در حال کامل کردن آرشیو هستیم به زودی قرار میگره
ارسال پاسخ
1