Vampyr

Vampyr

ماه برای من خورشید و شب برای من روز است
۱۰ | ۷
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


Vampyr یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط Dontnod Entertainment توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive منتشر شده است. این بازی برای پلی‌استیشن 4، ویندوز و ایکس‌باکس وان در 5 ژوئن 2018 و برای نینتندو سوییچ در 29 اکتبر 2019 منتشر شد. داستان به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه Jonathan Reid، دکتری که به یک خون‌آشام تبدیل شده است، چگونه بین سوگند بقراط و طبیعت خونخوار خود روی یک تیغ راه میرود.

 

در حالی که درگیری با برخی از Boss ها اجباری هستند، می‌توان از اکثر مبارزات اجتناب کرد و بازیکن هیچ تعهدی برای کشتن افراد بی‌گناه برای پایان بازی ندارد. گزینه های گفتگو برای مکالمه و شکار طعمه برای تغذیه شخصیت بازی استفاده می شود، که نوار قدرت را دوباره پر می کند و شخصیت اصلی را ارتقا می دهد. در هنگام مبارزه با دشمنان از سلاح ها و توانایی های ماوراء طبیعی استفاده می شود. در دوران آنفولانزای اسپانیایی، لندن به عنوان یک دنیای نیمه باز تخیلی متشکل از چهار منطقه عمل می کند که بر اساس اقدامات بازیکن در معرض نابودی است. این بازی اولین بار در یک رویداد Focus Home در ژانویه 2015 رو نمایی شد.

 


توسعه دهندگان با سفر به لندن و با استناد به کتاب های تاریخی و مستند، در مورد این مکان تحقیق کردند. تصاویر با در نظر گرفتن نکات مرجع تخیلی و واقعی ساخته شده اند. Olivier Deriviere آهنگ اصلی را ساخت و آن را با موسیقی صنعتی آمیخت. این بازی با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد، آنها مکانیک اصلی بازی، تنظیمات، توسعه شخصیت و صداپیشگی را تحسین کردند و این محسنات باعث شد فروش بازی در عرض ده ماه از مرز یک میلیون نسخه بگذرد.

 

Vampyr یک بازی اکشن نقش آفرینی است که از دید سوم شخص انجام می شود. بازیکن کنترل جاناتان ای. رید را بعده دارند، دکتری که به یک خون آشام تبدیل شده است، و تشنگی خون او را مجبور به کشتن مردم بیگناه می کند. برای انجام موفقیت آمیز این کار، او باید عادات اهداف خود را مطالعه کرده و تغییر دهد، سرنخ‌ها را جمع‌آوری کند و با شصت شهروند تحت مراقبت خود در لندن در ارتباط باشد. این بازی از مکانیزم Skill Tree بهره می برد که می توان با انجام ماموریت ها و جمع آوری XP در بازی، قابلیت های بازیکن را ارتقاء داد. تغذیه از خون انسان ها علاوه بر باز کردن قابلیت های خون آشامی جدید، نوار سلامت را نیز پر می کند. مهارت ها شامل اقدامات دفاعی، تهاجمی، درمانی و تاکتیکی می شوند. 


 

این امکان وجود دارد که بازی را بدون کشتن شهروندان به پایان برسانید، که به بهترین وجه پوشش رید را به عنوان یک پزشک قسم خورده حفظ می کند، اما او دیگر قادر به بالا بردن سطح و ارتقاء نخواهد بود. نکشتن شهروندان یکی از چهار پایان بازی را باز می کند. Jonathan  می تواند تبدیل به یک آلفا شود و مردم را به خون آشام تبدیل کند. افراد محلی هر کدام پیشینه، روابط و روال متفاوتی دارند. اگر کشته شوند، آخرین افکار خود را بیان می کنند. توانایی «Mesmerise» رفتار اهداف ضعیف‌تر را کنترل می‌کند، مانند وادار کردن آن‌ها به افشای اطلاعات، یا هدایت آن‌ها به مناطق خلوت تر برای تغذیه راحت و بدون درگیری. رید با داروی ساخته شده می تواند مجروحان و بیماران را شفا دهد، اما اگر خون آنها را بنوشد، در نتیجه XP های بیشتری به دست خواهند آورد؛ میزان رنج بیماران را می توان با استفاده از حواس خون آشام مشاهده کرد. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2130 @ 3.40GHz | AMD FX-4100 Quad-Core Intel Core i7-3930K @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 (2GB) / Radeon R7 370 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 390 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Vampyr

تاریخ انتشار: به زودی
Dontnod Entertainment
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AmirAliKl727 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ گزارش

سلام دو تا سوال دارم
آیا چیزی از بازی کم شده؟
دو صحنه‌های خشن پاک یا سانسور شده؟

پاسخ اپراتور (۱۳ آبان ۱۴۰۲)
سلام بازی قرار نگرفته.
ارسال پاسخ