درایور: خطوط موازی

Driver Parallel Lines

۱۰ | ۷.۲
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی Driver Parallel Lines

بازی Driver Parallel Lines چهارمین نسخه از سری بازی‌های درایور میباشد که توسط استودیو یوبیسافت ساخته شد و کمپانی آتاری آن را در سال 2006 برای پلتفرم‌هایی چون مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس و پلی‌استیشن 2 منتشر نمود. در درایور: خطوط موازی میتوانید از خودرو پیاده شده و به انجام ماموریت‌های تیراندازی بپردازید. همچنین رانندگی نیز همچون ورژن‌های قبلی یکی از مهم‌ترین خصوصیات گیم‌پلی بازی به حساب می‌آید. نکته‌ی قابل ذکر درباره‌ی آن است که در این بازی بر خلاف شماره‌های پیشین جان تنر شخصیت اصلی نیست و کاراکتر دیگری برای انجام ماموریت‌های بازی برگزیده شده است.


دانلود بازی Driver Parallel Lines برای PC


گیم‌پلی بازی Driver Parallel Lines

بازی درایور: خطوط موازی در یک محیط کاملاً جهان باز اتفاق می‌افتد که در آن مینی گیم‌ها از دنیای درون بازی قابل دسترسی هستند. در بازی ویژگی‌های وجود دارد مانند: هنگامی که به شخصی شلیک کنید خون قابل مشاهده است، هدف خودکار یا همان Auto Aim، سیستم پولی، وسایل نقلیه کاملاً قابل تغییر و تخریب محیط زیست که تمامی این موارد احتمالا شما را یاد بازی GTA می‌اندازد. ظاهر و محیط بازی بین سال‌های 1978 و 2006 به‌طور قابل‌ توجهی تغییر کرده است. وسایل نقلیه که در گاراژ از سال 1978 مانده را میتوان در سال 2006 و بالعکس استفاده کرد.


مکان‌های دیدنی

در حالی که بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر نیویورک، مانند مجسمه آزادی، ساختمان امپایر استیت، ساختمان کرایسلر، میدان تایمز، پارک مرکزی، ساعت کلگیت در جرسی سیتی و ساختمان فلاتیرون در هر دو دوره ظاهر میشوند، مرکز تجارت جهانی تنها در سال 1978 وجود دارد. بازیکنان میتوانند در طول آن دوره به پلازا آستین جی توبین دسترسی داشته باشند، اما در سال 2006 نمیتوانند به آن دسترسی داشته باشند. بخش مرتفع مترو شهر نیویورک نیز بخشی از دنیای بازی است. خود سیستم مترو به عنوان وسیله حمل و نقل برای بازیکن قابل دسترسی نیست.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Driver Parallel Lines رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows® XP Windows® XP
پردازنده Pentium 4/AMD Athlon 2.0GHz Processor Pentium 4/AMD Athlon 3.4GHz Processor
حافظه 256 MB 512 MB
گرافیک 64 MB DirectX® 9.0c-compliant supporting Shader Model 1.1 128 MB Shader Model 2.0 card recommended
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 4.8 GB

درایور: خطوط موازی

14/03/2006
Ubisoft
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 2.97 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄