نسخه v1.0.60.7040 PC-ElAmigos کرک voices38
درباره بازی
یک تجربه مسابقهای هیجانانگیز شما را در مقابل نیروی پلیس سرکش یک شهر قرار میدهد، در حالی که برای ورود به جمع نخبگان مسابقات خیابانی، مبارزه میکنید.
در بازی Need for Speed™ Heat، یک بازی مسابقهای خیابانی مهیج، در طول روز با سرعت عمل کنید و در شب ریسک کنید. در این بازی، با غروب خورشید، مرزهای قانون محو میشوند. در طول روز، پالم سیتی میزبان مسابقات Speedhunter Showdown است، رقابتی مجاز که در آن برای شخصیسازی و ارتقاء ماشینهای پرقدرت خود، پول به دست میآورید. در شب، شدت مسابقات خیابانی غیرقانونی را افزایش دهید که باعث افزایش اعتبار شما میشود و به شما امکان دسترسی به مسابقات بزرگتر و قطعات بهتر را میدهد. اما آماده باشید - پلیسها منتظرند و همه آنها منصفانه رفتار نمیکنند.

نسخه دلوکس شامل موارد زیر است:
- نسخه KS خودروی استارتر میتسوبیشی لنسر اوولوشن X، در هنگام استارت در گاراژ بازیکن موجود است.
- ۳ ماشین نسخه KS اضافی از طریق پیشرفت در بازی آزاد میشوند
- ۴ لباس اختصاصی برای شخصیتها - قابل تعویض و مناسب برای آواتارهای زن و مرد
- پاداش REP 5٪ افزایش یافت
برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر اینجا کلیک کنید
برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید
برای دانلود بازی با لینک مستقیم اینجا را کلیک کنید
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-3570 @ 3.40GHz / AMD FX-6350 Six-Core | Intel Core i7-4790 @ 3.60GHz / AMD Ryzen 3 1300X |
| حافظه | 8 GB | 16 GB |
| گرافیک | NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon HD 7970 / R9 280X (2GB) | NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (6GB) |
| DirectX | DirectX 11 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 35 GB | |
قابل اجرا در ویندوز

سلام
من میخواستم بدونم که اگه نصب کنم برای من هم مثل بعضی از عزیزان که نصب کردن ماشین هارو نمیاورد
بازی روی win 11 اجرا میشه؟
چرا کلا ۶ تا ماشین بیشتر نداره و جطور میشه بقیه ماشین هایی که باز شده رو دید یعنی قفل ماشینها رو نشون میده که باز شده ولی کجاست
چرا نمیتونم فرمان وصل کنم فقط با کیبورد و دسته میشه ؟
اپراتور داداش میشه کاری کرد ماشینا رو نشون بده بشه و بتونی بگیری؟
سلام
اپراتور یه سوال داشتم چرا ماشین هاشو همه رو نشون نمیده به غیر از اسپشیال ها؟
ممنون از تیم جی باز گیم اصلا لگ نداره ولی ویدوهای اول گیم قبل اینکه استارت کنی به شدت لگ داره و هینطور وقتی یه جاهایی وقتی متوقف میشه برای ویدیو بخش داستانی کلی ور رفتم با گرافیک فرقی نکرد رو اولترا دارم بین 100 الی 110fps میگیرم رو گیم ولی وقتی ویدیو داستان میاد میره یهو رو 70 تا علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام ایا در بازی ماشین هایی مثل bmw یا بنز وجود دارد و میشود با انها بازی کرد؟
سلام چرا فقط چنتا ماشینه و ماشینای ک ازاد میشه نشون نمیده لطفا پاسخ بدید تشکر
سلام روز بخیر یه سوال داشتم من اینترنتم وصله ولی وقتی میخوام بازی رو دانلود کنم میگه افلاینم مشکل از نت کشوره بخاطر ج....گ یا یه مشکل جز ایه؟
بی نظیره😍
سلام یه مشکلی که داره اینه که ماشینهای توی بازی همشون تا اخر بازی قفلن چرا؟ غیر از ماشینهای اسپشیال
SALAM MAN BAZI RO DOWNLOAD KARDAM VA BEDON HICH MOSHKELI BAZI RAVON EJRA MISHE VALI CPU DARE 100 DARSAD ESTEFADE MISHE VA GPU HAM AZ 20 , 30 DARSAD MIRE ROYE 100 DARSAD
DAMAYE CPU TA 100 DARAJE MIRE HATA BAZI FC 26 HAM KE AZATON KHARIDAM HAMINTORIYE
MAN ROYE IN SYSTEM BODY CAM PLAY DADAM BEDON IN MOSHKEL HA
RAHI HAST KE DOROST SHE
سلام بازی برای اجرای مود unite نیاز به encryption key داره کدش چیه؟
سلام این بازی روی win11 اجرا نمیشد
این مشکل برطرف شده؟
سلام ببخشید من وقطی میخوام جی باز رو دانلود کنم ننصب جی باز رو که میزنم ارور میاد که فولدر مقصد خالی نیست ایا تمایل به نتخواب دستی دارید هر کاری میکنم جی باز رو سیستمم نصب نمیشه حتی فولدر مقصد هم خالیه چیکارکنم
سلام ببخشید با دسته میشه بازی کرد .. سیمی
بازی عالیه ولی متاسفانه فیلمهای بازی پر از لگه و خود بازی کرش میکنه یک بار همیشه این اشکال هارو بر طرف کنید تو ذوق میزنه
دانلود کردم همچیشو دانلود شده ولی میزنم بره تو بازی نمیره
روی ویندوز ۱۱ ریختم به راحتی دانلود و نصب شد
ممنون از جی باز که کار نصب بازی هارو تا این حد راحت کرده