برن اوت پارادایس ریمستر

Burnout Paradise Remastered

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

به شهر بهشت خوش آمدید! همانطور که در بازی Burnout™ Paradise Remastered بر خیابان ها حکمرانی می کنید، اقدام را به نام میانی خود تبدیل کنید. شهر را از خیابان های شلوغ مرکز شهر تا جاده های کوهستانی وحشی جدا کنید. شیرین کاری های با اکتان بالا و نابودی بی رویه یکی از بهترین بازی های رانندگی آرکید تا کنون را دوباره زنده کنید!
 
 
بازی Burnout Paradise Remastered بهترین زمین بازی رانندگی را برای شما و دوستانتان برای بازی آنلاین فراهم می کند. این ریمستر شامل تمام افزونه‌های سال بهشت، از جمله به‌روزرسانی Big Surf Island است که با دقت بازسازی شده و آماده تخریب با کیفیت 4است.
 
 

  • Big Surf Island - منطقه‌ای کاملاً جدید را به شهر پارادایس با موارد جدید، رویدادها، چالش‌های آنلاین و نه وسیله نقلیه جدید معرفی می‌کند.
  • Cops and Robbers - حالت بازی آنلاین جدید را به همراه تغییرات پلیسی برای 33 وسیله نقلیه اصلی Paradise معرفی می کند.
  • اتومبیل‌های افسانه‌ای - شامل Carson GT Nighthawk، Hunter Cavalry Bootlegger، Hunter Manhattan Spirit و Jansen 88 Special.
  • Burnout Bikes - 7-10 ساعت بازی تک نفره و ساعت های بی شماری چند نفره اضافه می کند. شامل چهار موتور: FV1100، FV1100-T1، Firehawk V4 و Firehawk GP Competition.
  • Burnout Paradise Toys - شامل نسخه‌های اسباب‌بازی ماشین‌های زیر است: Hunter Cavalry، Hunter Manhattan، Krieger WTR، Jansen P12، Hunter Takedown 4x4، Carson GT Concept، Hunter Citizen، Carson Inferno Van، و Nakamura Firehawk GP Competition (دوچرخه).
  • Burnout Paradise Party - به یک مهمانی گروهی در بازی اجازه می دهد تا چالش ها را کامل کند.
  • Burnout Paradise Boost - شامل دو وسیله نقلیه با توانایی های تقویت منحصر به فرد است: Carson Extreme Hotrod و Montgomery Hawker Mech.
  • Burnout Paradise Cagney - شامل دو وسیله نقلیه کاملاً جدید و تکمیل وسایل نقلیه "جامعه" اضافی به علاوه حالت های بازی آنلاین است.



 
قوانین را بشکنید و در هر زمان در هر مکانی تصادف کنید-
 
دفترچه راهنمای راننده را دور بریزید و رکوردهای سرعت و تخریب را در سراسر شهر تنظیم کنید. تعداد خود را ردیابی کنید و سلطه تخریب خود را در برابر دوستان خود ثابت کنید. ماشین خود را بفرستید تا در شهر به راه بیفتد، بچرخد و بچرخد، از ترافیک عبور کند و یک ردپای بسیار گران قیمت از خرابه ها را در نمای عقب شما باقی بگذارد.
 
 
تجربه قطعی فرسودگی شغلی بهشت
 
ریمستر بازی اصلی کامل و تمام محتوای دانلودی اضافی را که تا به حال منتشر شده است با طیف وسیعی از پیشرفت‌های فنی برای وفاداری بصری و اعتبار بیشتر، از جمله بافت‌های با وضوح بالا و موارد دیگر ارائه می‌کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel i3 2120 @ 3.3GHz or Phenom II X4 965 @ 3.40GHz Intel i5 3570K or AMD Ryzen 3 1300X
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVidia GT 450 or ATI Radeon HD 5750 Nvidia GTX 750 Ti or AMD Radeon R7 265
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 8 GB

برن اوت پارادایس ریمستر

21/07/2024
Criterion Games
Electronic Arts
+12
حجم دانلود: 6.63 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AFI75Q نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ گزارش

شاهکار در زمان خودش

ارسال پاسخ