گری‌گو

Grey Goo Definitive Edition

۱۰ | ۷.۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Grey Goo Definitive Edition

گری گو بازی جدیدی در سبک استراتژیک میباشد که در سال 2015 توسط Petroglyph ساخته و توسط Grey Box برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. شما باید در این بازی برای بقای خود و ارتش خودتان تلاش کنید و با بدست گرفتن یکی از سه جناح که در بازی مشخص خواهد بود داستان بازی را پیش بگیرید. بازی در یک سیاره بیگانه جریان دارد که نژاد پیشرفته آن برای به‌دست آوردن منابع مهم و حیاتی با یکدیگر وارد جنگ شده‌اند. در بازی سه نژاد مختلف با ویژگی‌ها و نیروهای مختلف و منحصر بفرد وجود دارد و سبک گیم‌پلی با هرکدام متفاوت خواهد بود. نژاد انسان‌ها که استاد سازه‌های دفاعی هستند، نژاد Beta که گونه‌ای بیگانه و پیشرفته بوده و Goo که گونه‌ای عجیب و متفاوت از موجودات هستند و قابلیت جابه‌جایی سریع دارند.


دانلود بازی Grey Goo Definitive Edition


ویژگی‌‌های بازی Grey Goo Definitive Edition

  • بخش داستانی بازی برای هر نژاد 16 مأموریت جذاب دارد
  • گیم پلی بازی تمامی عناصر اصولی و کلاسیک سبک RTS را در دل خود جای داده است
  • تنوع بالای نیروهای هر نژاد


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Grey Goo Definitive Edition رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل 32-bit Windows 7 64-bit Windows 7
پردازنده 3.5 GHz Intel Core i3 Dual Core or equivalent 3 GHz Intel Core i5 Quad Core or equivalent
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک 1024 MB DirectX 11 capable video card (GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870) 1024 MB Direct3D 11 capable video card (GeForce GTX 570 or AMD Radeon HD 7870)
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 16 GB

گری‌گو

23/01/2015
Petroglyph Games
Six Foot
+12
حجم دانلود: 11.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄