جنگ تمام عیار ناپلئون

Napoleon Total War

۱۰ | ۸.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Napoleon Total War

بازی جنگ تمام عیار ناپلئون در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو The Creative Assembly و Feral Interactive ساخته شده است و استودیو SEGA آن را برای PC در سال 2010 منتشر کرده است. یک قسمت داستانی جغرافیای سیاسی که در آن بازیکنان به ساخت و ساز و ایجاد منابع نیروهای خود را گسترش می‌دهند و منابع خود درآمد کسب می‌کنند. می‌توانید به تحقیق از تکنولوژی پرداخته و یا با دیگر بازیکنان تعامل دیپلماسی داشته باشید. میتوانید برخی از نیروهای خود را به ماموریت فرستاده و یا یک ارتش فرماندهی ایجاد کنید. جنگ‌های تاکتیکی نیروهای خود را سپاه کرده و آن‌ها را به هر نقطه از جهان که درگیر جنگ است بفرستید.


Napoleon


بخش های مختلف Napoleon Total War

بخش داستانی مربوط به خود ناپلئون به 4 بخش تقسیم شده است که دو بخش ابتدایی آن، قبل از تبدیل شدن ناپلئون به عنوان یک رهبر بزرگ شروع می‌شود. بخش اول آن با حمله به ایتالیا در سال 1796 شروع می‌شود و بخش دوم آن مربوط به حمله‌ی ناپلئون به مصر است. بازی به شما اجازه می‌دهد تا کنترل بریتانیا یا روسیه را بدست بگیرید و با شکست دادن کامل ناپلئون، به کشور گشایی او پایان دهید. 


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Nepoleon Total War رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید.آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین.تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft® Windows Vista®/XP®/Windows® 7 Microsoft® Windows Vista®/XP®/Windows® 7
پردازنده 2.3 GHz CPU with SSE2 2.6 GHz Dual Core CPU
حافظه 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista®/Windows® 7) 2 GB RAM (XP), 4 GB RAM (Vista®/Windows® 7)
گرافیک 256 MB DirectX® 9.0c shader model 2b compatible GPU 256 MB DirectX® 9.0c shader model 3 compatible GPU
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 21 GB

جنگ تمام عیار ناپلئون

25/02/2010
Creative Assembly
Sega
+12
حجم دانلود: 10.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄