Mount & Blade II: Bannerlord
قابل اجرا در ویندوزنسخه War Sails v1.4.6-ElAmigos
درباره بازی

شیپورها به صدا دراومدن، کلاغها جمع شدن!
امپراتوری در آتش جنگ داخلی میسوزه و در مرزهاش، پادشاهیهای جدید قد علم کردن. شمشیرت رو ببند، زرهات رو بپوش، یاران وفادارت رو فرا بخون و برای افتخار، وارد میدان نبرد کالرادیا شو! سلطه خودت رو بنا کن و از خاکسترهای کهنه، دنیای جدیدی بساز.
Mount & Blade II: Bannerlord دنبالهای پرطرفدار برای شبیهساز نبردهای قرونوسطایی و نقشآفرینی، یعنی Mount & Blade: Warband، است که مدتها انتظارش رو میکشیدیم.
🔹 به روش خودت بازی کن – شخصیتت رو بساز و ارتقا بده، وارد دنیای وسیع قرونوسطایی شو، غارت کن، بجنگ و سرزمینها رو فتح کن؛ هیچ دو ماجراجوییای مثل هم نخواهند بود!
⚔ ارتش خودت رو تشکیل بده – سیاستورزی کن، تجارت کن، سلاح بساز، یاران وفادار جذب کن و قلمروت رو مدیریت کن تا خاندان خودت رو در میان اشراف کالرادیا جا بندازی.
🛡 در میدان نبرد بجنگ – در نبردهای عظیم، در کنار نیروهات بجنگ، چه در حالت اولشخص و چه سومشخص، و از سیستم نبرد مهارتی و تاکتیکی Mount & Blade بهره ببر.
🌍 با دیگران رقابت کن – مهارتت رو در برابر بازیکنهای سراسر جهان توی بخش PvP آزمایش کن، توی رقابتهای رتبهبندی شده و حالتهای معمولی بجنگ یا سرور اختصاصی خودت رو راه بنداز!
🔨 بازی رو به سبک خودت تغییر بده – با Modding Kit، ماجراجویی کاملاً جدیدی خلق کن و ساختههات رو از طریق Steam Workshop با بقیه به اشتراک بذار!
برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر اینجا کلیک کنید
برای دانلود لینک های مستقیم بازی، صفحه را حتما با مرورگر باز کنید
برای دانلود بازی با لینک مستقیم اینجا را کلیک کنید
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 7 (SP1) x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i3-9100T @ 3.10GHz | AMD Ryzen 3 2200G | Intel Core i5-13600K | AMD Ryzen 5 7600X |
| حافظه | 8 GB | 16 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 960 (2GB) | Radeon RX 570 (4GB) | GeForce RTX 3060 (8GB) | Radeon RX 6600 XT (8GB) |
| DirectX | DirectX 11 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 80 GB | |
این نسخه اخرشه ؟
درود بر شما، وقتتون بخیر
ببخشید وقتی روی دانلود با لینک مستقیم میزنم باید به دانلودر معرفیشون کنم؟
سلام چرا لانچر بازی بالا نمیاد که ماد بزنم چیکار کنم اون لانچر بیاد که ماد رو روشن کنم
سلام چطور میتونم ریپیر بکنم فایلا؟
با سلام .لینک دانلود فایلای ابدیت باز نمیشه لطفن راهنمایی کنین
من دانلود کردم اما همچسن اروری میده game shut down unexpectedly on previous session .Would you like to enable safe mide ?
ایا روی ویندوز 11 میاره؟
کرک النلاینه؟
Part 65 موجود نیست . توی فایلها ، Part 64 دوبار Upload شده
سلام داداش نسخه قبلی که گذاشته بودی میخواستم نمیشه دوباره بزاریش ؟
ممنون میشم
سلام خسته نباشید برای من تو صفحه لودینگ گیر میکنه
سلام و درود کی ورژن war sails رو اضافه میکنید؟
سلام خسته نباشید در این ورژن بازی امکان سفر توی دریا هم هست ؟
سلام خواهشا یک رو هم تو لانچر قرار بدید ممنون
چجوری بازی رو اجرا کنم یکی جواب بده
سلام خسته نباشین
نسخه v1.3.11 قرار نمیگیره؟
سلام چرا اینقدر حجمش بالا است ؟و من مشکل دارم
سلام خسته نباشید بازیو نصب کردم وقتی میخام نیو کمپین رو بزنم ارور میده و از بازی مینداره بیرون و میگه فایل archhitecture_empire.tpac مشکل داره
سلام آپدیت وار سیلز رو چطور باید نصب کنم
سلام. خسته نباشید بهتون. اقا بخدا حیف این بازیه که نسخه جدیدش رو قرار ندید لطفا خواهشا نسخه وارسل رو بزارید خیلی ممنونم از لطفتون.