نیمه جان 2 نسخه کامل

Half-Life 2 Complete Edition

۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Half-Life 2 Episode One

نیمه جان اپیزود 1 داستان خود بازی Half-Life 2 را ادامه میدهد. این نسخه درست از همانجایی که نسخه قبلی بازی به پایان رسید شروع میشود. حوادث این قسمت بعد از نیمه‌ جان 2 و در اطراف شهر 17 اتفاق می‌پیوندد. در نسخه نخست نیز شخصیت دکتر گوردون فریمن و همراه او آلیکس ونس و ادامه مبارزه آن‌ها علیه نژادی از موجودات فرابشری به نام کمباین را بازگو می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که، گوردون بعد از رخدادهای پیش آمده در نیمه‌جان ۲ که در انتها باعث ازهوش رفتن او شده بود توسط شخصیت انجیمای بازی G-Man، در خارج از برج و پایگاه اصلی دشمن Citadel از خواب بیدار می‌شود. در طول بازی گوردون به همراه آلیکس قصد فرار به بیرون از شهر را دارند. اگر هسته این برج منفجر شوند، کل شهر نیز با شهروندانش نابود می‌شود. بنابراین دکتر فریمن تصمیم می‌گیرد به برج وارد شود و هسته را برای مدتی پایدار سازد که اول با مخالفت پدر آلیکس ونس یعنی الای ونس مواجه می‌شود، ولی بعد گوردون و آلیکس وارد برج می‌شوند و هسته را برای مدتی پایدار می‌کنند.


دانلود بازی Half Life


Half-Life 2 Episode Two

نیمه جان 2: قسمت دوم دومین بسته الحاقی رسمی به Half Life 2 که ماجراجویی‌های زیر را از دو شخصیت شناخته شده از قسمتهای قبلی، گوردون فریمن و آلیکس ونس نشان میدهد. بازیکن از مناطق خارج از شهر 17 بازدید خواهد کرد. توسعه دهندگان علاوه بر جنگل‌های واقعگرایانه، یک پایگاه نظامی مخفی آماده کردند که دارای موشک‌هایی با کلاهک هسته‌ای و یک معدن متروکه قدیمی است. بخشی از مسیر در داخل یک وسیله نقلیه کاملاً جدید طی خواهد شد که دو نفر (راننده به اضافه توپچی) میتوانند از آن استفاده کنند. دکتر Gordon Freeman گوردون فریمن آخرین کسی بود که به همراه Alyx Vance الیکس ونس در City 17 دیده شد. همانند نسخه قبل نیز شخصیت اصلی گوردون فریمن است که بار دیگر باید نبرد و رقابت را با انسان‌هایی تغییر یافته به نام Combine از سر گیرد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Half Life 2 Complete Edition رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP or higher Windows XP or higher
پردازنده 1.7 GHz Intel Pentium 4 3.0 GHz
حافظه 512 MB 1 GB
گرافیک DirectX® 8.1 level Graphics Card (Requires support for SSE) DirectX® 9 level Graphics Card
DirectX DirectX 7.0 Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 11 GB
هشدار: داخل مسیر نصب بازی تمام نسخه های بازی وجود دارد.

نیمه جان 2 نسخه کامل

01/06/2006
Valve
Valve
+18
حجم دانلود: 5.42 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄