به سوی درون

Inside

۱۰ | ۱۰
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی Inside

بازی به سوی درون در سبک اکشن و ماجراجویی میباشد که در سال 2016 توسط Playdead ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. پسر بچه بازی ما در اين دنيا گرفتار شده و از دست كسانی كه به دنبال او هستند فرار می‌کند. او تصميم گرفته فرار كند تا از دست افرادی كه انسان‌‌ها را به موجوداتی بی احساس تبديل می‌کنند در امان باشد افرادی كه می‌خواهند بار این روش به دنيا حكومت كنند كه بی‌شباهت به دنيای فعلی ما نيست. پسرك از اين ميان بايد از دست انسان‌‌هایی كه مسائلی مثل عشق و احساسات را فراموش کرده‌اند فرار كند و جان سالم به در ببرد.


بازی Inside


گیم‌پلی Inside

هیچ‌گونه راهنمايی وجود ندارد و نه ديالوگی رد و بدل می‌شود تنها خودتان هستيد و پسركی كه بايد به انتهای اين برزخ برسد. روند بازی به گونه طراحی شده كه تنها با جلو رفتن و ادامه مسير روبه رو با محیط‌‌ها و قسمت‌های دشوار و گاهاً پيچيده مواجه می‌شوید. در هر قسمت از اين بازی معماهای مختلفی مشاهده می‌کنید در ابتدا حل كردن معماها سخت به نظر ميرسد اما تمام چيزی كه برای حل آن‌ها احتياج داريد درست همان جا هستند كه با كمی دقت آن‌ها رو خواهيد ديد تنها کافیست چند آیتم مختلف را امتحان كنيد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Inside رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7/8/10 (64-bit OS required) Windows 8/10 (64-bit OS required)
پردازنده Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GT 630 / 650m, AMD Radeon HD6570 or equivalent NVIDIA GTX 660, Radeon R9-270
DirectX Directx 9.0c Version 11
ذخیره‌سازی 3 GB

به سوی درون

29/06/2016
Playdead
Playdead
+18
حجم دانلود: 1.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

rezahs نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ گزارش

این بازی یه شاهکاره...

ارسال پاسخ
1