مجیکا 2

Magicka 2

۱۰ | ۷.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره Magicka 2

بازی مجیکا 2 یکی از بازی‌های سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Pieces Interactive طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است. داستان در ادامه‌‌ی نسخه‌‌ی اول بازی است، زمانی‌ که تعدادی از جادوگران سرزمین میدگارد را از عذاب طولانی مدت نجات دادند ولی سلطه ‌طلبی و گسترش مدارس جادوگری منجر به درگیری بین آن‌ها و در نهایت یک جنگ تمام‌ عیار گردید که طی آن بسیاری کشته شدند. بدون حضور جادوگران، زندگی انسان وارد عصر طلایی خود شده است. بازی به شما اجازه میدهد به بیش از 1000 جادوی مختلف دسترسی داشته باشید. جادوگر در این نسخه که هرکدام دارای توانایی و ویژگی‌های مخصوص به خود بوده، تنها امید مردم برای رهایی از نیروهای شیطانی هستند. در این بازی امکان شخصی‌سازی وجود دارد. در دنیای فانتزی و گیم‌پلی جذاب به همراه موسیقی گوشنواز از بازی مجیکا لذت ببرید.


دانلود بازی Magicka 2


ویژگی‌های Magicka 2

  • جو انیمیشن و فانتزی
  • در دست داشتن هزار جادو
  • موسیقی خوب
  • گرافیک خیره کننده
  • شخصیت‌های متفاوت


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Magicka 2 رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7, 8 or 10 Windows 7, 8 or 10
پردازنده CPU: 3GHz Dual Core (Intel Pentium G3220 or higher / AMD A4-4000 or higher) 2.8GHz Quad Core (Intel Core i5-2300 or higher / AMD A8-3850 or higher)
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک Nvidia GeForce 550 or better / ATI Radeon HD 5850 or better Nvidia GeForce 640 or better / ATI Radeon HD 6670 or better
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 3 GB

مجیکا 2

26/05/2015
Pieces Interactive
+18
حجم دانلود: 2.26 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄